Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 bytter du blinklys. må du bytte skjermer. og da må du bytte nærlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Må jo ikke bytte skjermer for og bytte til facelift frontlykter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 jo. bytter du hovedlyktene så passer ikke blinklysene. da ma de byttes. og da passer ikke skjermene. eller de passer jo. man da får du en glippe på 1-2 cm under blinklyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 blir slik om du bytter lykt uten og bytte skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 bagatell, litt sveis, sparkel og en boks med lakk så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 trur nok jeg ville spandert på meg en skjerm eller 2 istede. sparkel er no dritt. ser somregel det etter et år eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 var det jeg ville frem til skal man oppgradere, for dem som liker facelift fronten så går man for hele pakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Alternativ 3: Kjøp disse: http://www.ebay.com/itm/E38-BLACK-1-PC- ... 2eb87ac026 - Kast lyktene, behold listene under lyktene som fulgte med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 grøss.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 her har vi jo en med facelift og preface forskjermer. er ikke sånn man legger lett merke til i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 det ser nå ikke mye gjenomført ut... da hadde jeg heller kjøpt de lyktene som 740av linket til, for listene sin del. det blir det neppe mange som legger merke til med første øyekast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Er det noen her som har et bilde av en pen E38 ved en ikke så pen E34? Kjærringa sier at E38en er klin lik bilen jeg har nå, så jeg trenger en side-by-side for å overbevise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Alternativ 3: Kjøp disse: http://www.ebay.com/itm/E38-BLACK-1-PC- ... 2eb87ac026 - Kast lyktene, behold listene under lyktene som fulgte med usikker på om dette går. vurderte nemmelig dette da jeg skulle facelifte bilen min. var en som skulle selge lignende lykter. og han sa listen under ikke var til og ta av men støpt fast i lykthuset. her har vi jo en med facelift og preface forskjermer. er ikke sånn man legger lett merke til i grunn la fort merke til det jeg. men jeg ser fort slike greier. og det er sånn søm ødelegger hele inntrykket av en bil. hadde heller ikke kjøpt en bil som så slik ut. gud vet hvilke lettvindte og jalla løsninger det er andre steder i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Er det noen her som har et bilde av en pen E38 ved en ikke så pen E34?Kjærringa sier at E38en er klin lik bilen jeg har nå, så jeg trenger en side-by-side for å overbevise. kan nå ta ett i morgen om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Kan også ta et, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå