S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 jeppform < function Eller omvendt? nei Du mener altså ikke form over funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Har du ikke lært på skolen at krokodillen spiser det minste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Har du ikke lært på skolen at krokodillen spiser det minste? Hvor jeg gikk på skolen, spiste krokodillene det største. A < 100 A er mindre enn hundre http://www.korrekturavdelingen.no/K4Min ... rreEnn.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Er noen år siden jeg gikk på skolen, så jeg skal gi meg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Du mener altså ikke form over funksjon? jo, er det som står også må jeg skrive form <----- function da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 jo, er det som står også må jeg skrive form <----- function da? Som det står på Stance:Nation's hjemmeside. Stance:Nation - Form > Function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 jo, er det som står også må jeg skrive form <----- function da? Som det står på Stance:Nation's hjemmeside. Stance:Nation - Form > Function da må du nesten spørre dem om hva de mener med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Form over funksjon. Ergo mitt spørsmål. jeppform < function Eller omvendt? Siden du hadde skrevet funksjon over form. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Form over funksjon. Ergo mitt spørsmål. jeppform < function Eller omvendt? Siden du hadde skrevet funksjon over form. nei, eg har skrevet form over function, det kan da ikke være så vanskelig og se hvilken vei pila peker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hvis det er ei pil, har du skrevet funksjon til form. Ellers betyr symbolet "større enn"/"Mindre enn". For å quote siden jeg linket til: Mindre enn / større enn: < og >< er tegnet for "mindre enn" (tegnet kalles i engelsk for "less than ") > er tegnet for "større enn" (tegnet kalles i engelsk for "greater than ") <100 betyr mindre enn hundre >23 betyr større enn 23 Normalt kreves det at det står noe på begge sider av tegnet: A < 100 A er mindre enn hundre Our "Form>Function" sticker is for those who like to have stance rather than fasts.If you car is all about being low, and you're constantly being given crap from your mates about not having much under the bonnet, make a statement and tell them exactly how it is with this sticker. http://www.viralvinyls.com/form-over-function Beklager forøvrig OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Krokodilla spiser det største, ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 åja, beklager virkelig at jeg bruker pil krokodille? går dere på barneskole eller? fra nå av skal jeg skrive form <-------------------------------------------------------------------------------- function håper dere forstår nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 går dere på barneskole eller? nei nei nei. jeg går i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 går dere på barneskole eller? nei nei nei. jeg går i barnehagen. jeg også, derfor har jeg ikke lært om krokodiller enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Oransje krokodiller er best <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå