bmwkizn Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Mye gromt her Men den cab utgaven var ikke mye pen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Synes denne er ganske pen. High gloss shadowline, 21" Alpina felger og passe senka: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Synes denne er ganske pen. High gloss shadowline, 21" Alpina felger og passe senka: 740`n til Richard er pen. jeg syns den var penere da den hadde 20" classic softline felgene og ikke så lav i ræva da. bilen er til salgs om han ikke har fått solgt den da. jeg snakket faktisk med eieren av denne bilen da jeg skulle montere F1 gira siden han hadde gjort det samme før. mer film om samme bil. brukt noen kroner på den bilen. tøff lyd i den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 mmm, jeg elsker de alpina 21 tommerene der gjør seg veldig! en med rett kant kunne kanskje vært litt mindre innpress bak og endel hevet : synes de er pene helt originale med m-parallel og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Er noen som gjør E38 sin for lav.. synes jeg.. Den svarte som space-acs la ut øverst med 21" den var perfekt, akkurat som den alpina blå like over.. Fin senk og nydelige felger! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 ja det er ett poen deg. man ødelegger jo bilen på sikt. bulkede og oppskrapede kanaler, subbing i hjulbuer = rust å fanskap... se denne f.eks har jo most nederste del av skjermene på begge sidene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Mhm.. sant, en ting at det ikke er noe særlig for bilen.. men synes i grunn ikke at det er så fint heller jeg da.. men det kommer jo igjen på smak og behag.. Synes at er like fin med litt senk, facelift front og sideskjørt + lykter, shadowline og litt tonede vinduer, med 18" M-Paralell felgene.. Ja takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Haha.. to sjeler om en tanke Space-Ace.. La ut bilde av M-par og du la til på bildeserien din samtidig.. heheh! Godt smaken ikke er helt forskjellig på disse bilene ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 hehe, er litt schizofren synes det er råpent når de er mye senket, men den blir jo litt trasig.. derfor det er jo kjekt med coilovers . justere til noe passende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 hehe..Tøft å ha muligheten til mye senk ja.. hva med luftfjæring? hehe.. Bare det ikke hadde vært like mye trøbbel som med Audi Allroad sitt understell.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Disse bilene blir bare fetere og fetere jo mer jeg ser på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen bilder av min også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 De frontlyktene du har, er det originale med ettermonterte AE ringer eller har du bytta hele lykta? Isåfall hvordan? Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå