powerfulglenn Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Hei Jeg skrudde litt på Motoren min idag M50B25 og når jeg skrudde opp og det så var det is nedi der tennpluggen er :S Hva skal jeg gjøre ? http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 7ejztl.jpg Takker for all hjelp og svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Da bær du begynne å bruker bilen den litt mer! Is nedi der er jo rart, om du bruker bilen. Fordi da vil jo vannet nedi der fordampe. Men nå kan du bare smelte det bort med varme eller bare vente til det er borte. Så tar du papir nedi hullene og tørker så godt du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Varemepistol, blås ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Er vell kanskje ikke helt enkelt å bruke bilen litt mer når det ser ut til at motoren ligger på marka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Legg motoren inn, eller hvertfall legg noe over den, og bruk varmepistol/hårføner for å smelte isen som du igjen tørker vekk. Easy milk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 straffen for og legge motoren på marka på denne tiden av året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå