Gå til innhold

Drittkatter som riper opp panser...

karl92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har bilen stående nede i gaten ettersom oppkjørselen og garasjen er full. Men rett nedenfor hvor bilen min står bor det er drittmann som har en hel haug med drittkatter, som aldri får komme inn. Så når de ser bilen min så legger de seg like gjerne opp panseret og koser seg der. I begynnelsen trodde jeg ikke dette var et problem, men det var til jeg så de nye grå dype ripene som kommer etter hver gang. Noen er nesten like lange som panseret. Jeg begynner og bli rimelig lei nå og skremmer kattene unna og hiver ditt og datt på dem når jeg får muligheten, er rimelig lei alle de jævla kattene og personen som eier dem nå. Jeg har tenkt og ta det opp med ham når jeg ser han.

Er det noen andre som har opplevd det samme, isåfall hva gjorde dere? Jeg har prøvd anti-katt spray men det nytter ikke når det regner...

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har samme problem selv i carporten. Kattefaen hopper opp på panseret og spinner videre opp til taket for så å seile ned igjenn fra taket og over hele panseret :evil: satans dyr!!

Har hørt at salmiak skal funke, så skal prøve det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt...bare få katta vekk rolig. Deretter få tak på den, og begrave den. Heldigvis har jeg ingen biler som er så strøkne at katta mi avlider. Skal lakke bilen til våren, så da går nok katta i jorda før den tid.

Husdyr er egentlig kun for folk som bor på landet. EGENTLIG. Tenk så mange problemer det skaper for 'urbane' områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde faktisk ikke det var så mange dyrehatere/mishandlere av dyr her...

Jævela irriterende med riper etter dyr på bilen. men dyr skal ikke lide av den grunn ! Men dere som skriver sånn piss, er vel bare noen drittunger (på akkurat 18, som SÅVIDT klarte lappen) selv som bor hjemme hos mamma og pappa, og syntes det er tøft å plage dyr.

Dyreplagere er del laveste lowlife som går på to bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde faktisk ikke det var så mange dyrehatere/mishandlere av dyr her...

Jævela irriterende med riper etter dyr på bilen. men dyr skal ikke lide av den grunn ! Men dere som skriver sånn piss, er vel bare noen drittunger (på akkurat 18, som SÅVIDT klarte lappen) selv som bor hjemme hos mamma og pappa, og syntes det er tøft å plage dyr.

Dyreplagere er del laveste lowlife som går på to bein.

Takktakk.

Kjøp et trekk til bilen? Mye værre enn det kan det vel ikke være. Egentlig så er det et rimelig dumt "topic", når du egentlig burde klare å tenke på det selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...