basil-1106 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 har en bmw e46 som er importert fra tyskland til norge, og som dere vet er ikke lys så viktig i tyskland (har jeg hørt) problemet er at når jeg slår på bilen så må lyset virke, men at det er en tysk bil så virker det ikke automatisk og slår seg ikke automatisk. hvordan får jeg gjort dette eller hvor i oslo området får jeg gjort det, hvor mye koster ca dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 trur stort sett alle bilverksted kan gjøre dette..? men pris tørr jeg ikke si noe om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon100 Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Mener at e46 har automatiske kjørelys hvis du lar lysbryteren alltid stå på nærlys. Noen jeg kjenner har en slik bil og de lar lysene alltid stå på nærlys når de kjører og når de parkerer. Men det er en Norsk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Dersom bilen din ikke slår på lysene automatisk når bryteren står på "på", så kan forhandler fikse dette for en liten sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 aut kjørelys på e46 fungere ved at bryteren alltid står PÅ, og at lyset går helt av når du stopper bilen/skrur av tenning. Enkel kode/programmeringssak for dem med riktig utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basil-1106 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 tror dere bare dette er en programeringssak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 nei jeg tror ikke, jeg vet. jeg gjør sånt noe hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basil-1106 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 men hvet du hvor mye sånt koster? er ikke så veldig klok med biler skjønner du eller kanskje du kunne gjøre de for meg hvis du bor i nærheten av oslo? (for en liten sum penger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Han holder til på Elverum og er i militæret så ikke hjemme før Mars om jeg ikke husker feil? Men BMW, Bavaria, Stenshagen osv tar ikke mer enn ca 500 kr for dette altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basil-1106 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 hahaha, åja trodde dette vil koste mer en det men tusen takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basil-1106 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 ringte stenshagen i dag og fikk spurt om hvor mye dette koster, og må si jeg fikk et sjokk de sa dette koster 4000kr å programere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjaastad Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Har importert bil eg og, når lysa står på nærlys og eg slukker bilen går lysa av, tar eg på tenninga igjen so kjem lysa på automatisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Basil, om du kan vente så kan jeg gjøre det, og da kan du neste trekke av en hel null. 550 kroner for å programmere kjørelys. Og jeg har samme utstyret som mekreforhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
basil-1106 Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Basil, om du kan vente så kan jeg gjøre det, og da kan du neste trekke av en hel null. 550 kroner for å programmere kjørelys. Og jeg har samme utstyret som mekreforhandler. å tusen takk, men bor du i oslo området? og når kommer du tilbake?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Basil, om du kan vente så kan jeg gjøre det, og da kan du neste trekke av en hel null. 550 kroner for å programmere kjørelys. Og jeg har samme utstyret som mekreforhandler. å tusen takk, men bor du i oslo området? og når kommer du tilbake?. For å spare 3500kr så gidder du sikkert kjøre til Rena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå