Lapin Kulta Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Grattis med noe av det råeste jeg har sett! GRATTIS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Da er de første delene kommet, og bilen tas inn til ombygging av fangere og sideskjørt. Planen er å få montert orginal M-Sportsfanger foran: Orignale sideskjørt Ettersom det ikke er mulig å få bestilt inn BMW Performance nyrer til biler som har Night Vision, så får vi lakkere disse i tilnærmet samme farge. Resultatet burde dermed se noe som slik Orginal M hekkspoiler Orginal M-Sportsfanger bak (NB! Et eksosutløp på hver side er beregnet for 535-modeller, noe jeg åpentbart mangler opplegg for. I hvert fall inntil videre...) Dermed begynner bilen å bli litt mer unik i hvert fall! Og det kan vel vi alle like:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Hva syntes dere om det nederste bilde ovenfor, som viser de orginale baklyktene? Har selv delte meninger om de orginale "White Line" lyktene kontra orginalt, men liker at i hvert fall noen prøver å få et annet uttrykk enn resten av mengden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Kul F10. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg synes om whiteline lyktene. Men de Breyton felgene er vel bare 20", siden Race GTS ikke finnes i 21", da må du ha Race GTR. Jeg er som jeg også skriver noe delt i min mening om disse lyktene - og det vil derfor komme ut bilder av bilen både med og uten disse lyktene:) Når det gjelder felgene, så har du rett ja - de kommer kun i 20". Da får vi heller se hva det blir til! Nedenfor ser du da Race GTR i farge Matt Sort. Uten tvil flotte felger de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Helt vanvittig pene biler! Får e60 til å se ut som en huyuyundai.. Synd prisen har tatt helt av, koster jo en formue bare 520en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg syntes nå faktisk at E60 holder seg meget godt jeg da. Men nå er kanskje jeg en av de få som har utrolig sans for Bangle's design. Men det skal imidlertid sies at den nye F10/F11 er skikkelig lekker. Det blir forøvrig bra med M-pakke, men whitelines ville jeg ha fjernet. Jeg ville også ha fått sparklet igjen refleksene til M-fangeren når den kommer - de som sitter der idag er ikke pene! Ellers ser det ut som en gromt utstyrt bil, men den mangler etter min mening komfortseter for å være helt perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg er selv også stor fan av Bangle's design, og har kanskje noe overraskendes 1.generasjon E65 som favoritt. Særlig bakfra med LED-baklyktene! Innvendig er den jo meget så lekker, bare synd den håpløse iDrive'en ødela noe av markedet for dem! Ellers syntes jeg E60 holder seg meget så godt fremdeles - det blir liksom to ulike sider av samme sak! Solgte jo bilen som kanskje er min favoritt av dem just til en kar oppante Ålesund: Når det gjelder refleksene, så skal jeg vurdere dette. Har noen muligheter for å photoshoppe dette til? Og til syvende og sist; setene. Når det gjelder F10, så har BMW klart på mirakuløst vis å lage Komfortsetene enda litt bedre enn tilsvarende i E60. Men denne forbedrelsen er intet i forhold til hva de har klart å gjøre med Sportssetene! Disse har blitt så mange hakk bedre enn i forrige generasjon, at jeg kan ikke annet enn å anbefale folk å prøvesitte disse setene. Du vil nok bli overrasket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Når det gjelder refleksene, så skal jeg vurdere dette. Har noen muligheter for å photoshoppe dette til? Etter et noe kjapt forsøk i Paint, ble det seendes slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Har ikke fjernet refleksene noe nøye, men jeg gjorde i tillegg noe med eksosen. Iht. til avsløringsbildene av F10 M5 vil denne ikke ha refleksene bak. Jeg ville også tatt med AC-Schntizer splittere til frontfangeren i min vurdering, men dersom bilen er for salg (noe jeg har forstått) så er det vel kanskje ikke vits i å legge så mye i det.. Komfortsetene har helt sikkert blitt veldig bra, men utseende på de liker jeg virkelig ikke. Spesielt fra øvre del av rygg og nakkestøtte. Med de gamlenakkestøttene på plass er jeg sikker på at meningen min hadde blitt annerledes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sungam Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Hva syntes dere om det nederste bilde ovenfor, som viser de orginale baklyktene? Har selv delte meninger om de orginale "White Line" lyktene kontra orginalt, men liker at i hvert fall noen prøver å få et annet uttrykk enn resten av mengden! Den mengden er ikke akkurat stor ikke mange som har en så rå bil uansett. Men må si jeg like de hvite godt ja. Sykt pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Har ikke fjernet refleksene noe nøye, men jeg gjorde i tillegg noe med eksosen. Jeg ville også tatt med AC-Schntizer splittere til frontfangeren i min vurdering.Komfortsetene har helt sikkert blitt veldig bra, men utseende på de liker jeg virkelig ikke. Spesielt fra øvre del av rygg og nakkestøtte. Med de gamlenakkestøttene på plass er jeg sikker på at meningen min hadde blitt annerledes.. Dette ble da meget bra! Eneste jeg er litt tvilsom til, er synligheten på de doble eksosrøra. Det må ikke bli for mye "dill" heller. OG jeg må si jeg er svak for diskréheten ved 550i-eksosen, som ikke er helt diskré likevel... Men jeg må da spørre, hvilke splittere er det du mener? På de offiseielle sidene er det kun dette bilde som viser front, da tatt utgangspunkt i standard frontfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 De er ikke oppdatert på nettsidene deres tror jeg. Her har du hvertfall en link til Bimmerpost som viser både filmer og bilder.. http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=457701 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2011 takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Nydelig bil! Føler jeg ikke klarer helt å bestemme meg mellom Alpina felgene og Hartge felgene, de var fine på hver sin måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Gratulerer med vakker bil! Hvit farge var heller ikke å forakte, rett og slett deilig. Min mening om lyktene er at røde lykter er penest. Har du hvite lykter så gjemmer du noen viktige detaljer på bilen og bryter heller ikke opp, som gjør at du får blikkfang og ikke minst en sexy rompe! Hvit og rød går så bra sammen. Og en ting til, de hvite lyktene virker matte, litt frost-aktig som ikke kledde den hvite fargen på bilen... Men en meget lekker bil er det ja Spent på hvor mye den nye 3-serien vil få fra sin storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå