lynvingen Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 vis eg skulle brukt 995000 på en bil så hadde det ikke blit en 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 vis eg skulle brukt 995000 på en bil så hadde det ikke blit en 5 serie Er det alt du har å bidra med? Veldig konstruktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 vis eg skulle brukt 995000 på en bil så hadde det ikke blit en 5 serie Kanskje et språkkurs ville vært bedre bruk av pengene? Men helt seriøst, hva er vitsen med et slikt innlegg? Trådstarter har nok mulighet til å finansiere en pen bil. De koster dessverre så mye Den ser jo helt grom ut. Og de er enda penere i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 hvis jeg skulle brukt kr 995.000 på en bil, så hadde det ikke blitt en 5-serie Dette er vel opp til hver enkelt å bestemme. Denne summen er desidert mye penger for en 5-serie, men igjen - for en 5-serie! Nye typen 5-serie får du fra kr 550.000 og oppover. Da er det som regel lite velutstyrte biler du får tak i, noe jeg ikke syntes blir rettferdig for den nye 5-serien. F10'en er blitt en så fantastisk god bil, og kombinerer du tilleggsutstyret integral active steering og dynamisk demper kontroll så har du tilnærmet kjøreopplevelsen til en 7-serie, bare i noe sportsligere format. Og ønsker du det hakket hvassere, så kan du gjerne gå for M-sportsunderstellet på disse bilene. Eneste jeg kan utsette på disse bilene, er at mer av tilleggsutstyret burde vært standard. Når du kan velge tilleggsutstyr for mer enn 500.000 kr, så er det noe som ikke stemmer..... Når vi skal sammenligne de forskjellige biltypene og hva du faktisk kan få for denne summen, så er det selvsagt mye spennendes å velge mellom. Det er derfor bilparken vår er så variert. Så jeg kan vel egentlig ikke si noe annet enn at jeg syntes denne bilen ble stilig som bare pokker, og at bilen bare må sees i levendes live for rett inntrykk! Fortsatt god helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw1m Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 Utrolig rå bil... Ikke noe man ser hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Da var nye bilder på plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 drømmebilen uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Rett og slett bare vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Herregud for noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 For en sinnsykt fin bil. Eneste som ødelegger er utblåsene bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 For en sinnsykt fin bil. Eneste som ødelegger er utblåsene bak.. Takk for alle tilbakemeldinger, syntes selv bildene ble meget så bra. Men fortsatt må bilen sees i levende live for "korrekt" inntrykk. Når det gjelder disse doble eksoshalene, så skjønner jeg hva du mener. Men når jeg sammenlikner bilen på bildene kontra i legender live, så gir disse eksoshalene en langt mer mykere fremtoning i virkeligheten kontra hvordan det oppleves på bildene. Mange har spurt meg hvorfor jeg ikke valgte blanke rør bak, ettersom de fleste mener at de nær forsvinner i mørket blant M hekkdiffusoren. Og det er akkurat det som er meningen; at det skal være diskré råskap! Samtidig så har vi brukt mye tid og krefter til å få dette til, og vi har derfor en litt bedre fremheving av disse eksoshalene på bildene kontra hvordan det oppleves i virkeligheten. Derfor sier jeg det nok en gang; bilen må rett og slett bare sees for korrekt inntrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Har forresten fått en 535i av nyeste sort i dag - og for en motor! Dieselmoment er konge det, men har savnet lyden av en grom bensiner. Og for et lydbilde! Eneste som er synd, er at den blir levert allerede i morgen til ny eier. Så det blir nok ikke lenge før det står en til på plassen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 i envy u sometimes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Dette ble innmari lekkert Andreas. Å sveise igjen de bakre refleksene gjorde defintivt susen - skikkelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Nydelig! Vanvittig lekker bil Hadde vært tøft med lamin-x film på baklyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå