evi Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Ja, den er nede. Jeg gjentar spørsmålet mitt: Noen planer om godkjent e34 turbo?
Jørgen-A Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Ok. Ja det glemte jeg vist og svare på har en liten plan om det ja. Mem pengene strekker ikke til enda, men litt frem i tid så er det håp. Blir og bygge alt til m5 bare med m50 b25 turbo.
oddis Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Nesten ferdig så og si. Venter bare på noe klipp fra en annen kar, det tar litt tid. Youtubed i løpet av uka om ikke det dukker opp noe uforutsett.
ZhilleN Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 hvor mye skal du ha for et turbobygg på 328 M52 B28 som er holdbart? Tenkte på rundt 280hk i motor. Svar gjerne på PM. Mvh.
andy91 Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Mye misunnelse ute å går etter bilen din, Jørgen! Gleder meg til å se en skikkelig film ZhilleN: Hvorfor ikke gå for s50/s38 da?
M|Fjeld Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Niks... har jo en B28 stående Kjør kompressor Snillere mot motoren og noe billigere. Mindre styr er det og hvis noe skulle gå galt
ZhilleN Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 frister veldig med presse ja egentlig... Nok på den diskusjonen.
Iz4k Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Nesten ferdig så og si. Venter bare på noe klipp fra en annen kar, det tar litt tid. Youtubed i løpet av uka om ikke det dukker opp noe uforutsett. Gleder meg
Jørgen-A Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Nå er bilen klar for gatebil! Skal bare laste den opp så er jeg klar for pisking på rudskogen! bilen har fått seg nye felger og lykter. Har ikke bilder av det men dere for se på skogen.
Kvasi Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Niks... har jo en B28 stående Kjør kompressor Snillere mot motoren og noe billigere. Mindre styr er det og hvis noe skulle gå galt Forklar? Neida Jørgen jeg prøver ikke å terrorisere tråden din, men jeg vil gjerne ha en forklaring av hva MFjeld mener når han snakker om kompressorer.. Jeg har nemlig montert Eaton M65 og møtt kvist så hvis noen på forumet vet bedre kan vi jo alle lære litt..
John90 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Skal sjå godt etter deg på banen! Håper på tørt føre
hanskr Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Nesten ferdig så og si. Venter bare på noe klipp fra en annen kar, det tar litt tid. Youtubed i løpet av uka om ikke det dukker opp noe uforutsett. filmen ute?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå