|Ole| Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Tar av meg hatten for bilen å kjøringa di mister!! Blir verre og verre det her, det eg lure litt på er koffor du ikkje har bygd deg bil til for.eks Powerdrift?
Jørgen-A Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Takk for det:) hehe nei vet ikke jeg. Kan jo kjøre powerdrift med denne:)
|Ole| Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Takk for det:) hehe nei vet ikke jeg. Kan jo kjøre powerdrift med denne:) Nei det får du ikkje lov til, alt for fint eksemplar...blir fort bulker
JAL_535i Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Kjøpte helt tilfeldig performance bmw til å lese på stranda her. Artig lesing )
ZhilleN Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Dette er bare helt... Helt sinnsykt!! Jævlig synd du ikke fikk ut 4 gir også, var vel på filmen også når du prøvde 4 gir, ser veldig godt at det er dårlig bånndrag, hva med og clutche ut 4 gir med litt hastighet? Dette er vel forbedret om jeg tenker meg om... fikk røska og piska bra i 3'a uansett
Jørgen-A Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 å skarke den løs i 4 me det registret som var før justering var håpløst. den spant seg løs i 4 men ikke før man paserte 6000. og så har jeg så lett svinghjul att det er ikke så lett og sparke den løs i høyt gir. men det går greit nå. trenger forskjermlister fort som f..! noen som har det tro?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 kommer du på gatebil no i september eller??
Jørgen-A Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Kommer ikke til rudskogen nei. Har ikke bygget om eksosen enda så gidder ikke det lyd styret. Men var på lånkebanen i går og kjørte. Bilen funker helt feilfritt. Og den holder uansett hva jeg gjør med den så jeg er fornøyd:)
Larsinnj Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Rå kjøring ja! Blårøyken henger i lufta lenge etter du har kommet deg videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå