Lamek Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Jeg har et filmklipp på veggen min på FB.. Var En av dem siste pullene på rundt 870whp. Bare å legge meg til som venn så får dere se:) Om det er greit for Jørgen da:) Steffen Langseth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gratulerer med meget oppgående tall da Jøggi! Blir sinnssykt å se denne sidelengs, tykt med blårøyk og videre langs sletta på Rudskogen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Fyyyyyyy faaaaeeen! For ikke å snakke om lyden.. Den forplantet seg i hele bygningen når han passerte 5000 o/min:-D Heeeeeeelt villt:) Og når den lå på 8000 trodde jeg hele bjørnstad bil skulle gå i lufta Du så bittelitt redd ut:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Drøyt! Gleder meg til å se video:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Grattis! hvor mye nm da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Hiv ut reservehjulet så skal du se det går å spinne Blir du å se på ACR i sommer ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gratulerer! Sinnsykt kult! Kan ikke engang forestille meg kreftene i denne lille 21ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gratulerer med meget voksne tall. Gleder meg til og se kurven på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gratulerer med overgromme tall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Gratulerer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Må bare gratulerer syke tall i den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Bare legg ut film ja steffen:) ja jeg var livredd.! Husker ikke nm. Men det var mindre nm enn hk. Illsint turtallsmaskin dette. Skal legge ut papirer, men kurven ser ut som en meget brå spretthopp:) rett opp etter 5:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Mye å hente på å kjøre sprit ja.. synd det ikke er mer tilgang på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Er det ja. Kjøpte 200l i dag da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Jeg har 5 Liter e95 du kan få prøve:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå