semmern Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Fikk meg en smell her om dagen Har fint lite erfaring med slike skader, så jeg lurer på om denne kan rettes, eller om jeg må bytte hele siden på bilen? Hvis så er tilfelle, noen som er interessert i en ellers fin E39 523i Shadowline med manuelt gir, gått 240 000, alle serviceintervaller fulgt, i god stand bortsett fra avbildet skade?
Stianvi Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 jeg tipper dem vil bytte hele bakskjermen og fsngern din, for den skaden der var stygg, også midt på en profil
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Det er nok ikke umulig å rette den, men det enkleste og billigste blir å bytte. Alternativt går det jo an å få tak i "halv" bakskjerm som sveises inn.
semmern Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Skrevet Januar 26, 2011 Møkk..greia er at jeg ble påkjørt mens jeg rygget ut av en parkeringsplass..faktisk rygget en annen fyr på meg også. Han hadde god fart, og det var glatt, men jeg får likevel ikke noe igjen på forsikringen, siden det ble delt skyld og jeg kun har delkasko, eller noe slikt Og det er grenser for hvor mye jeg gidder å bruke på en såpass gammel bil som har gått 240 000. Tror vi snakker om at reparasjonen vil koste tett opptil det bilen er verdt.. Noen som vil ha delebil?
Saltkjelen Skrevet Januar 26, 2011 Skrevet Januar 26, 2011 Hva er det av utstyr på den og hva slags pris ser du for deg f.eks?
semmern Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 Den har manuell kasse, tosone klima, el-takluke, skipose, standardseter i grått stoff, elvinduer foran. Ikke multifunksjonsratt eller cruise control.. 6 CD-veksler baki. Bortsett fra skaden går bilen som en klokke. Kjører den enda. Den fikk seg en trøkk, men tror skaden kun er kosmetisk. Motoren er nydelig. Har byttet vannpumpe, den originale var av plast, den nye er av metall. 15" vinterdekk som er nye i år, og 16" sommerdekk som er kjørt to sesonger. Den ble EU-godkjent i november med null feil, og har nylig hatt forstillingskontroll grunnet bytte av styrestag og støttestag. Pris vet jeg ikke helt. Noen forslag?
Robin L Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 finn deg en brukt fanger og en hammer, så har du bil til vinteren er over iaff må sikkert skjære ut fra en delebil eller noe å sveise inn på den der. kan jo sjekke om du finner noen som sveiser billig da. men villet sjekket resten av karosseriet godt først. går luka igjen? noe som er skjevt i bagasjerommet osv?
semmern Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 finn deg en brukt fanger og en hammer, så har du bil til vinteren er over iaff må sikkert skjære ut fra en delebil eller noe å sveise inn på den der. kan jo sjekke om du finner noen som sveiser billig da. men villet sjekket resten av karosseriet godt først. går luka igjen? noe som er skjevt i bagasjerommet osv? Luka går igjen ja, men det er nok litt retting som skal til både her og der, i tillegg til ny fanger og skjerm..
Mikael-B Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Med mindre du kan bytte bakskjermen, eller har en kompis som kan gjøre det billig på et oppretterverksted, så blir det dyrt å bytte den bakskjermen ja Bakskjermen koster ikke mye hvis du kan ta den fra en bil på hoggeren. Men er forsåvidt ganske lettvint hvis du er litt hendig med sveiseapparatet. I tilfelle kan du rette den midlertidig med utdrager fra et oppretterverksted.
Tom K Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Bruk bilen som den er eller få noen til å bytte skjermen for deg, bytte halve baksjermen er en jobb til 2-3000,- hvis du kjenner noen som tar det privat
semmern Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 pris`? Ser det er noen E39 delebiler på finn for 25', så jeg tenkte kanskje noe sånt..
wicky124 Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 er jo grei pris det..hmm..Men anbefaler deg å fikse den istedet...
semmern Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 er jo grei pris det..hmm..Men anbefaler deg å fikse den istedet... Å? Gikk med tanke om å bytte bil snart uansett, men de ble litt fremskyndet av dette her.. Har nemlig sett en snasen E46 325i som jeg har lyst på Hehe. Kunne du vært interessert i å kjøpe kjerra? Bare lufter litt tanker..
Mikael-B Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Send meg en PM med komplett info, og flere bilder av bilen. Kan muligens ordne en kjøper for deg, hvis den går for rundt 25000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå