magnusl Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 For noen måneder siden gikk begge vinduene mine fremme (de bak er manuelle) i det jeg kaller "coupe mode". Hvordan det skjedde har jeg ingen anelse på, og det å google etter det har ikke vist seg å være så lett.. Det som har skjedd, er at når jeg åpner dørene fremme går vinduet tilhørende den døren ca 1 cm ned, og opp igjen når den lukkes, slik coupe bilene gjør.. Noen som vet hvordan jeg kan få det tilbake til "sedan mode"?
SweetBMW Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Hahaa snodig feil. Kanskje bilen egentlig er en trans-coupe? ^^ eller.. "WereCoupe?" Hahah Har du kikka ut om natta i måneskinn om den EGENTLIG blir til en coupe? Nei da fra spøk til revolver her... Ta den med til en forhandler De pleier faktisk være rimelige på enkle kodeproblemer.
magnusl Skrevet Januar 27, 2011 Forfatter Skrevet Januar 27, 2011 hehe, kanskje jeg skal sette ut ett kamera og se hva den driver med? men hmm, må vel gå an å fixe det på egen hånd vel? typ en form for reset funksjon elrns?
SweetBMW Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Joa. Du kan prøve metoden å kjøre vinduene helt opp, holde knappen litt.. så kjøre helt ned,hold knappen inne mens du kjører, og hold knappen inne i 15.sek husker ikke helt metoden men det var 99% sånn
awt Skrevet Januar 27, 2011 Skrevet Januar 27, 2011 Coupè og cab har en bryter i dørhåndtaket som gjør at dette skjer, noe jeg tviler på sedan har. Jeg vil derfor tro det er en kortslutning i kablene som går inn i døren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå