S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Snublet over denne på Mobile.de, og jeg må si jeg ble imponert. E34 525i Stilfull og klassisk front Diskret eksos, men fortsatt stor nok til å svelge unna eksosen fra den hissige 2.5l motoren, For ikke å snakke om vingen som sikkert er viktig når man nærmer seg 300km/h. Og ikke minst en kraftpakke av en maskin som står i stil til resten av bygget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Turbo baki? Ettersom han har noen søte små lufteinntak i bakskjermene. Lekkert bygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Sorry Hafsmo, men den var bare fæl. Eier du ikke smak eller? Dette er perfekte e34: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Haha, dritbra! Hva tenker man på når man gjør noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 hehe, hva er det folk holderpå med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Diskre og fint bygg. Det er slik de skal se ut for ikke trekke til seg noe oppmerksomhet. Gjennomført. .. ..? Og flyttet postet til der hvor den hører hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Takker mAZE. Tror det er dårlig med turboer, isåfall er det veldig diskret bygget siden de bruker den originale luftfilterboksen. Jeg synes nå den var veldig pen. skal bygge slik sextuple (?) eksosstuss på min i kveld.' Ingard: Du har missforstått. Weksos' E34 er jo bare vanlig og kjedelig. Den har jo ingen luftinntak med minigrill look! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Fint med 6stk eksosrør ja.. For meg er den perfekte E34 94/95 mod M5 eller med M5 pakke og 18" hjula.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 M-parallell og M-pakke er en sikker vinner på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Er vel egentlig på sett og vis enig der, men jeg synes faktisk M-tech fangeren er penere enn M5 fangeren. Smalfronten har M-tech, mens bredfronten har M5 fanger. Mtech M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 En e34 er en e34, IKKE en e39! Har merka att kansje ikke alle har oppfattet dette? Blir igrunnen litt irritert når folk ødlegger e34! Er enig at mtec fangeren kansje er finere, det er ikke alle som legger merke til. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Fy faen for en stygg bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Jeg måtte dobbelskjekke at det sto E34, og ikke E39. Hah Den perfekte E34 for meg har en clean look. Noen jeg liker spesielt godt: Hadde sett bedre ut med klare grøftelys ^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Den nederste der er bare genial. Så enkelt kan det gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 råeste bilen jeg har sett azz, respect azz gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå