Gå til innhold

8.5"-19" på E36. Erfaringer med 235/35-19" noen??

bmwkizn
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med 235/35-19" dekk på 8.5" felg til E36 her? Eller burde jeg gå for 225 bredde??

Og JA! Jeg skal ha 19" på E36. Så for dere som mener at det er for stort..spar dere for å legge inn kommentar ;) TAKK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gå noenlunde, men jeg ville gått for 225.. :)

8.5" ET35 med 225/40 subber bittelitt bak på E36..

8.5" ET40 med 225/40 kan subbe litt i rammevangen foran, men det gjør jo "alle" felger til E36..ET35 er i mine øyne et bedre valg framme.

19" er fin posørdimensjon det 8)

Ja jeg tror det kan bli bra :) Får ihvertfall prøve det, å se hvordan det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 8,5x19 ET35 m 235/35-19 på alle hjul, på e36 coupe med mtech senk (er vel 20mm?)

Det subbet litt i hjulbuen bak vist folk satt baki, eller kanon.

Samme felgene sto senere på en e36 m3 sedan, der også subbet de litt i hjulbuen bak. (-ukjent senk, men var mye lavere enn coupeen)

Så må nok til med litt valsing, men minimalt. Ville også hatt 225 dekk foran, ikke 235 ;) 19" på E36 er jo konge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morn du ! jeg har kjørt med 215/35/19 på 8.5" foran, (mye finere enn 225 syns jeg ihvertfall flott strekk, ikke noe problem foran, men bak hadde jeg 9.5" 235/35/19, og der subber det lett, og folk i baksetet er ikke og anbefale, så der trengs valsing ! forøvrig flott strekk! men egner seg best til og stå stille, men ser unektelig fett ut syns jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...