Gå til innhold

bmw cab`s e87 118d m-sport.Bestilt time til toning av ruter

Anbefalte innlegg

Skrevet
M-sport understellet er jævlig stivt oppsatt for å være orginalt,men den er alt for høy..Så jeg har vært inne på tanken å sette opp enten coilovers eller kun dempere\fjærer fra bilstein.Men det må jeg tenke på.

Hvor langt ned har du tenkt deg, da? Jeg kunne tenkt meg 5-10mm bak og 15-20mm foran. (I tillegg til de 15mm som jeg har fra før.)

• Svar 179
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er jeg litt usikker på faktisk.Rett å slett,fordi det er helt avhengig av hvor store dekk/felg som kommer på,og om jeg skal ha leppe foran.Men er derfor det blir coilovers,fordi da har jeg mulighet til å justere.Men det for jeg se på nærmere.

Type felger har du på sommerskoa?

Skrevet
Type felger har du på sommerskoa?

Jeg har BMW style 208M i 7.5x18 med 205/45 foran og 8.0x18 med 225/40 bak. Vinterhjula er BMW style 141 i 7x17 med 205/50 hele veien.

Har litt lyst på 19-tommere, men jeg synes det er få pene 19-tommere som har nok innpress til at det blir fint på 1-serien. Og så blir det jo forholdsvis lite gummi igjen, da.

Skrevet
Kom på ferdig regga 295000,ink vinterhjul.Rett fra bmw systemet.Jeg med andre ord 2 eier.Type motor har du i din da bujk1?

Hei Bmw cab,

Har pingle motoren 116D (115hk) men holder til mitt bruk. :-)

Skrevet
Ok..Skal du bytte,eller blir det 208m gjennom sommeren??

Tipper det blir 208M gjennom sommeren. Må dukke opp noe veldig fint i 19" for at det skal bli aktuelt å bytte. Har helt nye sommerdekk på felgene også, og de kronene er det vanskelig å få igjen for ved salg.

Skrevet

Bjuk1:Den var jo drit pen da,i hvit farge.Hadde lyst på det først,men ombestemte meg i siste liten.Og 115 hk holder det herregud.

Ogee1:Jeg prøvde noen zito 19 tommere jeg har liggende hjemme,satt på en bmw e36,bygget ut ca 1-2 cm ut fra hjulbuen,eller dekket gjorde det.Så blir nok noen fete 18 tommere med kant,går alt som planlagt blir det BBS LM.

• 3 weeks later...
Skrevet

Da skjer det noe her igjen...Fått bestilt endel ting å tang..Kommer vel i posten om noen ukers tid håper jeg..

Bestilt endel carbon ting+og fått pris på noen 19 tommere med dekk med en fin kant :)

Legger også ut nye bilder i løpet av uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...