Jonas_S Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Fin bil! Stå på! Gjelder å få mange fine 1'ere ut på veien til sommern
sebbevanb Skrevet Mars 22, 2011 Skrevet Mars 22, 2011 Få ut noen nye bilder nå! Vet at du har gjort endel allerede i forhold til de første bildene. Følger tråden med stor spenning og glede!
bmw cab Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Da begynner ting å falle på plass nå..Bilen blir foliert neste uke.Blir 2 delt farge/folie..Carbon ting blir muligens montert samtidig. Etter det blir det valg av felger,any forslag??? Nye bilder:
ogee1 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Ser fint ut, det. Selv om noen av bildene var fryktelig mørke. Personlig ville jeg tatt av M-merket. Når det gjelder hjul, så ville jeg sett på 217M originale 18-tommere, eller VMR sine 18- eller 19-tommere. VMR er blant de få som lager riktig innpress til 1-serie. I tillegg ser de bra ut og koster ikke skjorta heller. (VMR kan du kjøpe av BlankBil.no. Send Per Herbjørn en e-post for pristilbud.) Og så får du knallpris på Eibach Sportline senkefjærer fra Parts & Retards. Ca. 2300,- for 45/50mm senk foran og 35mm senk bak.
bmw cab Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 ER IKKE JEG SOM HAR SATT PÅ DET STYGGE M-MERKET.Det har sittet der siden jeg kjøpte bilen,og tro meg,det skal VEKK Nei skal ha kantfelger,og veit om jeg skal senke noe mer før felger er på plass..Ja noen av bildene ble tatt kl 2200,under vask av bilen.
in2you Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Dei baklyktene er utrolig stilige med den fargen på bilen!
ogee1 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 ER IKKE JEG SOM HAR SATT PÅ DET STYGGE M-MERKET.Det har sittet der siden jeg kjøpte bilen,og tro meg,det skal VEKKNei skal ha kantfelger,og veit om jeg skal senke noe mer før felger er på plass..Ja noen av bildene ble tatt kl 2200,under vask av bilen. Sorry ...
bmw cab Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Takk in2you Sorry,hehe..Slutt nå. Hvor langt har du kommet med lyktene dine da ogee1?
ogee1 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Hvor langt har du kommet med lyktene dine da ogee1? Tja, de er nesten ferdige. Tjuvkobla dem på ledningene til tilhengerfestet og kodet om. Funker, men det viste seg at det er diagnose på ledningene til tilhengerfestet også, så de blinker svakt i et par minutter etter at jeg slår av lys/tenning. Jeg må sette på en kondensator på hver lykt for å få vekk blinkinga, tenker jeg. Jeg har bestilt rød lyktefilm. Skal se om det blir fint med helrøde lykter. Sånn lyser det nå:
bmw cab Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Okey..Men hvorfor kjøper du deg ikke bare nye lykter som har ferdig led motstander i lykta??Så slipper du alt maset der..Bare et forslag
ogee1 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Okey..Men hvorfor kjøper du deg ikke bare nye lykter som har ferdig led motstander i lykta??Så slipper du alt maset der..Bare et forslag Fordi jeg synes de originale er finere.
bmw cab Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Kjapt svar a gitt,hehe Bilen blir foliert neste uke da.Gir 12000 kr,valgfri folie.Blir todelt,røper litt,hehe
ogee1 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Blir spennende å se den i todelt farge. Tror det kan bli kult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå