bmw cab Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Ja håper det..Er bedre enn å betale en forume i lakk.Så kommer det 18 tommere mnd her.De blir med kant og svart senter..Gleder meg som en unge nå..Håper det faller i smak hos folk..
ogee1 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 Ja håper det..Er bedre enn å betale en forume i lakk.Så kommer det 18 tommere mnd her.De blir med kant og svart senter..Gleder meg som en unge nå..Håper det faller i smak hos folk.. Det viktigste er at du liker det. Og det er fint at noen prøver litt nye løsninger. Det er altfor mange like 1-serier på veien. Artig med noe litt annerledes. Håper vi får til en treff med 1-serier til sommeren. Begynner å bli ganske mange her inne.
bmw cab Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Ja veit,er endel av det samma.Er derfor jeg har lyst til å ha en bil som skiller seg ut.. Kan da ikke være så vansklig det.Bare å planlegge et treff for 1 serie.Sikkert endel som møter opp,bare her rundt meg er det 3-4 stk tror jeg..Men jeg er klar for et 1 serie treff iår,helt klart.
bmw cab Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 hehe,takk takk aottesen Følg med,blir gjort endel nå..Bilen blir tofarget denne uken her,gleder meg sykt
aottesen Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Jeg også!! Blir jævli bra!! Forhåpentligvis kommer eksosen min denne uken også, så kan jeg få tetta hullet i bakfangeren
bmw cab Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Ja gleder meg.. Type eksos kjører du på igjen a?
aottesen Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Blir 2x70mm Hamann, uten bakdemper .. Forhåpentligvis en litt dypere lyd, uten for mye bråk.
bmw cab Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Herlig da,gleder deg litt nå da?Jeg skal bytte eksos helt foran til bak,ha utblås på begge sider bak.Men det veit du vel
Dufniall Skrevet Mars 29, 2011 Skrevet Mars 29, 2011 Tøft prosjekt Blir spennende å se solfilm, felger og eksos, for min egen del også... *ønskeseg* Også høres folien veldig kul ut, blir arti å se resultatet.
bmw cab Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Skrevet Mars 29, 2011 Takk,tøft er det vel ikke.Men noe nytt på e87 fronten er det Ja jeg gleder meg selv jeg.Koster jo litt det her da,så må ta litt å litt.Kjerringa har sagt ja,men hender jeg for noen stygge blikk iblant Ja folien gleder jeg meg til selv faktisk,er jo ikke like bra som lakk,men jeg har ikke råd til hellakkering Men jeg er litt lei av å holde rein en svart bil,må jo vaske bilen hele tiden..Blir alltid noen små riper her å der,noe steinsprut,vil unngå det.Er da folien kommer inn
Dufniall Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Ser den,sikkert store fordeler. Jeg har selvfølgelig en del irriterende riper og steinpsrut her og der. Også ble det rookie-mistake med skipose på taket i vinter som kom nær lakken,så der må det litt innsats til for å få lakken pen igjen... d'oh!
bmw cab Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Ja jeg ser det som en liten investering.Tar vare på lakken,når jeg evt skal selge bilen,kan jeg bare rive folien vekk hvis ikke ny eier liker fargen..Og med folie får jeg en ny bil føler jeg,hehe Æsj da,dra fram poleringsmaskinen det vettu
sebbevanb Skrevet April 9, 2011 Skrevet April 9, 2011 Gleder meg veldig til å se folien på bilen, blir nok bra! PS! Nå har jeg fått på de svarte zito sommerfelgene mine bmw cab, så nå blir det nok langt enklere å "spotte" meg rundt på jessheim
bmw cab Skrevet April 9, 2011 Forfatter Skrevet April 9, 2011 Yo.. Ja for bilen min tilbake imorgen.Gleder meg så jævlig,ble en fet farge.Eller to farger ble det,hehe. Å??,fått på felgene ja.Da skal jeg blinke jeg vettu,ta en røyk eller to.Du vil nok se min veldig lett å ja,er ingen e87 med den fargen jeg har nå i området Er jeg heldig sã rekker montøren også å sote rutene på bilen,han fikk bare 3 dager på folie jobben,hehe. Så kommer bilder snart nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå