aottesen Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Konge! Venter spent på bilder! (Har du ikke mobiltelefon?)
bmw cab Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 Hehe,er klar over det.. Men tar med speilrefleksen jeg,er greit å ha bildene på pcn.. Regner hos meg er nå,så er ikke vits å ta bilder av halvskitten bil.Vaske og shine opp bilen,ta noen bilder på dagtid,det blir nok bra tenker jeg
bmw cab Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Har ikke fått tatt bilder ennå.Dama stikker av bilen.Hu mener hu har førsterett til å kjøre bilen nå,siden den snart er ferdig,arrggg Har smått begynt på eksosen nå.Har ikke råd til å sette vekk jobben til svendsen eksos,er snakk om 9000 kr.Har sveiseapp selv,så gjør det selv.Begynner å måle å kappe uka her,kjøper rør idag. Bilder kommer så fort det lar seg gjøre
Dufniall Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Du må si du mener du har førsterett til å spise maten nå,siden hu snart er ferdig på kjøkken også da
aottesen Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Hvis et tre faller over en kvinne i skogen, hva gjør kjøkkenet i skogen?
Dufniall Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Fra facebook: Status: s(he) be(lie)ve(d) <3 Kommentar: s(he) didn't (ma)ke him a san(d)wich
bmw cab Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Da begynner jeg å bli klar folkens.Er dritt å bygge eksos på e87,hehe. Skal ta noen bilder av en møkkete våt bil.
ogee1 Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Fet bil! Er spent på hvordan fargen ser ut i virkeligheten. Kan tenke meg at den er litt vanskelig å få riktig på bilder. Eksosen er jo helt rå! Jeg synes to fete rør, sånn som du har, er kulere enn to ganger to. Jeg ville kanskje hatt speilene i samme farge som bilen, men det er jo smak og behag. Uansett flott bil.
aottesen Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Holy smoke!! Grattis med Bimmers' råeste 1-serie!! Som ogee1, så er jeg spent på hvordan fargen er på ordentlig
BMWM Skrevet Mai 28, 2011 Skrevet Mai 28, 2011 Grattis med Bimmers' råeste 1-serie!! +1! Var skeptisk på fargen din da du nettopp hadde fått den på, men de felga jorde susen! Eksosen og ser bra ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå