Dufniall Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Så hva syns folket? Ikke lett for noen å stjele denne nå i hvert fall, må trygt kunne si at denne nå plasseres i kategorien "lett gjenkjennelig" I tillegg til kategoriene topp 3 mods og kongerå seff. Treff: Umiddelbart utenfor Oslo helst, unngå fellesferie uke 28-30?
sebbevanb Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Den var jo helt rå!!! Jeg må ut å kjøre mer på Jessheim slik at jeg kanskje får et glimt av den "live".
bmw cab Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Det er notert Dufniall Takk for alle gode tilbakemeldninger folkens Hva syns dere om et rolig treff på parkeringen på ikea oslo?,ikke noe burning eller noe.Men ta noen røyk,snakke litt sammen.Bli bedre kjent.Og det er ganske sentral for de fleste som kan komme.. Hva syns dere?
ogee1 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg syns jo det var j*vli langt borte da, men .. Du kan stille på Ikea i Bergen, da vettu!
ogee1 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hva syns dere om et rolig treff på parkeringen på ikea oslo?,ikke noe burning eller noe.Men ta noen røyk,snakke litt sammen.Bli bedre kjent.Og det er ganske sentral for de fleste som kan komme..Hva syns dere? Høres bra ut. Særlig hvis det er på Slependen og ikke på Furuset. Ellers lurer jeg på om jeg skal ta turen til vikingskipet 11. juni. Da er det BMW-treff der.
Dufniall Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg syns jo det var j*vli langt borte da, men .. Det er jo en god anledning til en morsom luftetur det? IKEA i Oslo funker for min del i hvert fall Må bare finne et sted å vaske bilen, har ikke tilgang på vannslange i bygård...... Edit: Når det gjelder selvvaskene har disse ofte strenge regler når det gjelder egen bøtte, såpe og svamp.... Treffdato: lørdag 4. juni?
bmw cab Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Skrevet Juni 1, 2011 Det fins et bra selvvask annlegg på statoil,nesten rett ved parkeringen til ikea furuset. Men har noen en dato vi evt kan prøve på?.Alle for jo ikke vært med,så det er jo litt synd da.
ogee1 Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Så det er Ikea på Furuset det er snakk om? Kom på en ting. Ikea er åpent til 23 på hverdager og 21 på lørdager. Kan hende det er mye folk på parkeringen i åpningstida.
Dufniall Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 Så det er Ikea på Furuset det er snakk om? Kom på en ting. Ikea er åpent til 23 på hverdager og 21 på lørdager. Kan hende det er mye folk på parkeringen i åpningstida. Er vel alltids mulig å finne en ledig asfaltflekk i området rundt kjøttbyen? http://maps.google.no/maps?f=d&source=s ... 38667&z=15
bmw cab Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Skrevet Juni 2, 2011 Ja det er vel inn mer mot furuset det?,hvis ikke jeg tar helt feil.Eller alt heter jo furuset rundt der da,he he. Da har vi fått inn noen forslag her ang sted,tid og dato. Hvis det passer alle mann her?,så kan vi godt ta førstkommende lørdag,helt ok for meg..Si kl 1700 på lørdag som kommer,rundt kjøttbyen som Dufniall skriver.Vi er jo ikke apekatter heller,så tror de fleste er ferdig med burning og alt det der.Selv om gummi lukta er herlig,he he.Kom med forslag folkens?
Dufniall Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Jeg har automat,så jeg kan ikke svi gummi,hehe... Greier å svinge meg litt på grus bare Ja, forslag med kjøttbyen lørdag klokken 17 passer for meg.
aottesen Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Kan du ikke låse automaten i 1,2,3 ? Jeg svinger meg ut av hver eneste rundkjøring (mer eller mindre ufrivillig) nå for tiden. Lurer på om 245-dekk er litt voldsomt på en bil med slik akselavstand..
ogee1 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Jeg svinger meg ut av hver eneste rundkjøring (mer eller mindre ufrivillig) nå for tiden. Lurer på om 245-dekk er litt voldsomt på en bil med slik akselavstand.. Ble litt usikker på hva du egentlig mente med dette?
aottesen Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Vet ikke, men føler at bilen er så kort at den sleper dekkene sideslengs rundt rundkjøringer og i krappe svinger, og at smalere dekk slipper mindre .. (Eller evt. fordi man er så vant med at bilen er såpass kjøreglad, at man derfor satser litt hardere inn i rundkjøringer enn f.eks på gamle 5-serien min). Men, for all del. Det kan jo være bakdekkene mine er dårlige også, men tror de skal være ganske ok.. Den slipper i allefall latterlig ofte på vei rundt rundkjøringer ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå