Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hei folkens, nøkkelen min (den einaste) blei stjelt ut av tenningslåsen inatt. det som er så rart er att alle kronestykkene som låg i askebegeret er og vekke, så mistenker enten unge kids eller narkiser for å stå bak.. MEN spørsmålet mitt er, mulg å bestille nøkler ut ifra skiltnummer på bmwforhandler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 nøkkel skal du kunne få kjøpt med skilt nr og ta med deg vognkort når du henter den.. høres merkelig ut att d bare tatt nøkkel virker jo mest som noen har tenkt og hente hele bilen din senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Godt den er tregstarta når den er kald sikkert prøvd stikke av med den inatt.. dei får berre reise med heile bilen å håper dei krasjer å daua *reiser i garasja å monterer sommerhjul, og glømmer å tighte boltane* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hvis det er nyere bmw med startsperre kan du bestille ny nøkkel og deaktivere de andre ti som følger med bilen din. Da er det kun DU som kan reaktivere dem når du bestiller nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Setter du virkelig igjen bilen din ulåst med nøkkelen i tenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Om det er en nyere bil med startsperre, så bestiller du nye nøkler og programmerer inn nøklene, den nøkkelen som da er stjålet vil da ikke fungere til å starte bilen med lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja her i lille førde setter eg alltid min e30 touring ifra meg med nøkkelen i.. men inatt var det mest sannsynlig noken kids eller narkiss som har rota garasja mi.. men men får reise på bmw å bestille nye nøkler.. Takker for svar tbw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 E30 touring ja.. Denne har vel ikke startsperre? Isåfall bestiller du nye nøkler, men da går det en der ute med nøkkelen til din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2011 Ja det er ingen startsperre på den.. det surre-haue som har nøkkelen var sikkert så full i dritt igår, att han ikkje veit kor den nøkkelen stammer fra idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå