Gå til innhold

Rå burnout video Chevy Impala

EasyL
 Share

Anbefalte innlegg

572 er ikke å spøke med. Men tror ikke en slik bil er egnet til mer enn rett fram kjøring. Tror ikke en M3 hadde hatt problem med å parkert den brakka øverst i tråden rundt Rudskogen, 572 eller ikke :)

Der er jeg enig :) s50 er ikke sprek motor, men det er en MEGET kurrant motor uten turbo for en rimelig penge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir mye tull i _bilder/show off_ også åm vi skal begynne å lage egne tråder til alt som vi syns er kult.. hvertfall om vi skal blande inn masse andre bilmerker også...

personlig syns jeg det burde bli laget en egen "avdeling" til tulle-tråder.. for "tulletråd 2.0" er veldig vansklig å følge med i.

menmen.. bare deler min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amcar er værste sort! Og folkene som kjører disse voldtetkts containerne er ikke stort mye bedre.

Makan til folkeslag...

kan du utdype dette? trodde det fantes like mange forskjellige karakterer som har amcar, som både bmw og andre miljøer..trur du bare er misunnelig på at med gamle amerikanere har de fineste damene jeg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amcar er værste sort! Og folkene som kjører disse voldtetkts containerne er ikke stort mye bedre.

Makan til folkeslag...

kan du utdype dette? trodde det fantes like mange forskjellige karakterer som har amcar, som både bmw og andre miljøer..trur du bare er misunnelig på at med gamle amerikanere har de fineste damene jeg :mrgreen:

Fineste damene? :lol: Har du noen gang vert på Amcar treff å sett de feite 40-50 år gamle kjerringene med skinnjakker å cowbøy boots som tror de er 17?? De damene der kan de få beholde for meg ass. Sier ikke at alle er slik selfølgelig. Men er MANGA av dem..VELDIG mange ;) Nå skal det også sies at en av mine beste veninner er amcar-jente. Hun er 26 år, og eier sin egen 67 Chevy nova. Hadde du sett henne hadde du ALDRI trodd at hu var amcar-jente og kjørte dragrace i Badboys-klassen :) Så ja det fins noen unntak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til folkeslag...

Fineste damene? :lol: Har du noen gang vert på Amcar treff å sett de feite 40-50 år gamle kjerringene med skinnjakker å cowbøy boots som tror de er 17?? De damene der kan de få beholde for meg ass. Sier ikke at alle er slik selfølgelig. Men er MANGA av dem..VELDIG mange ;) Nå skal det også sies at en av mine beste veninner er amcar-jente. Hun er 26 år, og eier sin egen 67 Chevy nova. Hadde du sett henne hadde du ALDRI trodd at hu var amcar-jente og kjørte dragrace i Badboys-klassen :) Så ja det fins noen unntak :)

He he. Det var da voldsomt mye negativt mot amcar her da.

Gutta og jentene som kjører amcar er da som folk flest. Skal sies at di fleste som kjører amcar er av den eldre garde, men det har nok litt med at den yngre garde har ikke opplevd hvilken glede det gir og cruse rundt i en god gammel amcar. (Med V8 lyd)

Skulle det være slik at jeg møter noen av dere skeptikere mot amcar når jeg er ute og cruser

i Trans Am`en, så kom bare bort så skal dere få bli med en tur i god gammal cruse bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...