PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Stemmer det at jeg kun trenger å kjøpe framfjører da bak aksel "senkes" elektronisk ved å programmere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Om du har luftfjæring bak så kan du bare kjøpe framfjærer ja. Bak kan du da få programert inn ny høyde. H&R har dette i 35mm eller 50mm senking. 1790 - bimmersrabatt + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Hartge settet følger det med ett sett fjær forran og stag bak. Da slipper du å få dette omprogrammert til ei dyr pris hos BMW. E61 har "luftputer / luftdempere" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 har ALLE E60/61 luftputer bak? kan da ikke koste mer enn en halvtime hos Gs verksted å få justert ned bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 E60 har ikke nivåregulering. Dette er det E61 som har og dette er standard! Den kan justeres ned via diagnose eller ved å bytte stagene som går fra nivåregulering til bærebro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Ok, så det koster altså ikke mer enn en "diagnose" og justere ned 2-3 cm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 jepp + dempere forran da seff Tror det kanskje blir billigere totalmessig om du går for Hartge sitt sett. Men hva vet jeg, har bestillt settet men ikke montert det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Hva koster hartge settet? og hvor mye senker det forann/bak ? tuv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 30 mm forran og bak Rundt 2700,- og det følger med TUV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me61 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 jepp + dempere forran da seff Tror det kanskje blir billigere totalmessig om du går for Hartge sitt sett. Men hva vet jeg, har bestillt settet men ikke montert det enda Hvor bestilte du ditt Hartge-sett fra? GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 OBS: Schmiedmann har 35mm forann til 1250,-. Bak programmerer OTIS ønsket antall mm ned mot moder jord om du spørr pent og betaler noen hundrelapper for det såvidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me61 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 OBS: Schmiedmann har 35mm forann til 1250,-. Bak programmerer OTIS ønsket antall mm ned mot moder jord om du spørr pent og betaler noen hundrelapper for det såvidt jeg vet Senking vurderes sterkt mot sommeren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå