winchester Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, har vært ekstremt lite iht. servere og tekniske ting som moderatorer ikke har tilgang på. Forummodellen er også utdatert, skulle fått nytt design og ny plattform. OK... plattformen utdatert sier du... hvordan da? Ok, utdatert er den ikke, men finnes bedre alternativ. Var litt feil ordbruk. Er gått lei designet her, samt en bedre profildesign og krav om fullt navn og kontaktinformasjon skulle vært lovpålagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Gunnar har såvidt jeg vet tidligere blitt tilbudt over 150K for forumet og dette var ikke aktuelt. Jeg tror du må regne med å betale minimum en kvart million kroner for forumet... trolig vesentlig mer. Med dagens medlemsmasse er forumet mye verdt for de rette interessentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, har vært ekstremt lite iht. servere og tekniske ting som moderatorer ikke har tilgang på. Forummodellen er også utdatert, skulle fått nytt design og ny plattform. OK... plattformen utdatert sier du... hvordan da? For å si det med enkle ord, forumløsningen er dritt, enkel og stusselig. Et så stort og solid forum som bimmers.no fortjener vBulletin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ok, utdatert er den ikke, men finnes bedre alternativ. Var litt feil ordbruk. Er gått lei designet her, samt en bedre profildesign og krav om fullt navn og kontaktinformasjon skulle vært lovpålagt. Ja... jeg stusset litt over den uttalelsen. Komboen Joomla og PhP er alminnelig prosedyre idag. Joomla tilbyr temmelig mange templates når det gjelder design og funksjonaliteter. Gunnar har valgt et enkelt design, men det er intet i veien for å hurtig gjøre designet vesentlig mer moderne. Som alt annet krever slikt tid og det er det Gunnar ikke har for mye av for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Gunnar har såvidt jeg vet tidligere blitt tilbudt over 150K for forumet og dette var ikke aktuelt. Jeg tror du må regne med å betale minimum en kvart million kroner for forumet... trolig vesentlig mer. Med dagens medlemsmasse er forumet mye verdt for de rette interessentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, har vært ekstremt lite iht. servere og tekniske ting som moderatorer ikke har tilgang på. Forummodellen er også utdatert, skulle fått nytt design og ny plattform. OK... plattformen utdatert sier du... hvordan da? For å si det med enkle ord, forumløsningen er dritt, enkel og stusselig. Et så stort og solid forum som bimmers.no fortjener vBulletin. Haha. vbulletin er jo ikke akkurat så mye bedre enn phpbb skal man gå for noe annet er det invision PB Uansett. håper ikke forumet blir solgt til en som ikke klarte å finne kontaktinfo til Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 WOW, bra å si , er vel heller at jeg ikke får tak i han da, og lurer på om det er noen som vet noen andre måter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 du har selvfølgelig prøvet epost og telefon. men du har ikke fått svar? da er det vel lite vi andre kan gjøre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 epost, PM, tlf, Mail han har registrert domene med + tlf nr, og et par stk som heter det samme Derfor spør jeg noen andre etterpå om noen vet noe, eller som kanskje kjenner han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Jeg ga deg jo nr hans.. han ringer nok opp igjen om du ringer. Ellers er han lett å finne på tryneboka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 http://www.facebook.com/home.php?#!/gun ... ad?sk=info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 http://www.facebook.com/home.php?#!/gunnar.rysstad?sk=info det har jeg også gjort ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2011 Jeg ga deg jo nr hans.. han ringer nok opp igjen om du ringer.Ellers er han lett å finne på tryneboka. jupp, og takk for det , har prøvd å ringe , men ikke svar å få gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå