///NJD Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Tenkte jeg skulle starte en topic hvor folk kan poste bilder av sin favoritt farge eller generelt råe farger levert av bmw. Er på en måte inspirasjons tråd til folk som skal lakke, som jeg selv skal. Post bilder, lets go! Selv er jeg stor fan av Lemans Blå Metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Light Gold Metallic: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Finner ikke tråden nå, men det var en fra GS som bygde om en 320d coupe til M3. Fargen var sånn matt grå metallic. Beste fargen jeg har sett. Frozen Grey tror jeg den heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Sepange Bronze er vanskelig å velge ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 Finner ikke tråden nå, men det var en fra GS som bygde om en 320d coupe til M3. Fargen var sånn matt grå metallic. Beste fargen jeg har sett.Frozen Grey tror jeg den heter. er vel den nye bmw matt lakken? har du link til prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 BMW's Marrakech Brun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Finner ikke tråden nå, men det var en fra GS som bygde om en 320d coupe til M3. Fargen var sånn matt grå metallic. Beste fargen jeg har sett.Frozen Grey tror jeg den heter. er vel den nye bmw matt lakken? har du link til prosjektet? Here you go http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=159465&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Sepang Bronze, men kun når den er veldholdt og på riktig bil. Ellers er jevnt mellom Lemans og Zinnoberot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Daytona Violet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Diopsidsort metallic fra BMW Individual er også meget pen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Glad i sorte biler jeg, ingenting blir blankere nyvasket/polert og vokset Har flere favoritter: Black Sapphire Estorill Blå og LeMans blå Alpine weiss Sepang Bronze Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 oxford green eller speang bronze men alt ettersom hvilken bil du har.. ellers så hadde det vel blitt frozen grey på en evnt 3.plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Hva heter denne fargen? Nydelig og passe oppmerksomhet http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24435424 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 Gi meg en Sepang Bronze Z4 M Coupe så er jeg en happy camper ...eller.... kanskje heller en alpine weiss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 BMW har altfor mange pene farger til bare å ha EN favoritt Rubinschwarz og Nachtblau er blant mine favoritter Nachtblau Rubinschwarz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå