Gå til innhold

Lurer på denne E60en! Er dette ett bra tilbud?

Fredrik 90
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært hos den lokale BMW forhandleren og fått en VELDIG grei innbyttepris på A6en! Bilen som vurderes å byttes inn i er denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26388334

I Annonsen så står det 404 000 kr og 71 000 km! Bilen hadde gått 93 000 km nå og har noen små riper i bakfangeren og med dette som pruttningsmon pluss at jeg kjenner selgern personlig så skulle jeg få bilen for 368 000 kr. Bilen er som dere ser godt utstyrt og har Hartge Chipp som gir 275 hester, går som et helvete med andre ord!

Er veldig i tvil her nå, får mer i innbytte enn hva jeg ville fått for A6en ved å annonsere selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut til å være en kurant pris for en facelift det. Kurant farge både innvendig og utvendig. Mangler kanskje noe utstyr, men ikke noe av stor betydning for meg i tilfelle.

Og hvis du får en så god innbyttepris på A6en, så høres det jo ut som en god deal :)

På tre år har den jo gått ganske langt. Mye langkjørt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en flott bil, men jeg personlig savner en del utstyr. Jeg ville ha sjekket opp årsmodellen på denne bilen nøye. Denne har blandt annet seter som tilsier at det er en 2007 modell. 2008 modellene har seter med aktive nakkestøtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...