Erebus Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26621217 hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 hva var hamann egentlig? alle klistremerkene og emblemene? og E39 M speil på E60 ser like dumt ut som E36 M speil på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Var ikke måte på hvor mye han skulle gå ned i pris ved hurtig salg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Dette er jo verken Hamann eller M5 :S Oppgitt HK er feil og bilen er opprinnelig levert med stoff int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 diesel er det og.. men står jo i overskriften at det er en 530 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Joda, men står også nevnt Hamann og M5, og da blir en jo nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, den bilen har jeg kappkjørt med.. han dro ikke fra E34 525. Mener at han kjøpte den bare for et par uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Var det ikke en her på forumet som hadde en Hamann 530DA før? Husker ikke helt om den var original Hamann, eller ettermontert, men tror ikke det var så store forskjeller der heller.. Kun litt kosmetisk (små forskjeller på fangere, inntak, eksos, merker og motortuning) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, den bilen har jeg kappkjørt med.. han dro ikke fra E34 525. Mener at han kjøpte den bare for et par uker siden Dra tror jeg nok ikke at han ga gass en E-60 530D skal ikke gå værst den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, den bilen har jeg kappkjørt med.. han dro ikke fra E34 525. Mener at han kjøpte den bare for et par uker siden Dra tror jeg nok ikke at han ga gass en E-60 530D skal ikke gå værst den da ja +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Ja, den bilen har jeg kappkjørt med.. han dro ikke fra E34 525. Mener at han kjøpte den bare for et par uker siden Dra tror jeg nok ikke at han ga gass en E-60 530D skal ikke gå værst den da ja +1 Var det jeg også trodde. Men han fulgte etter meg og lurte på hva som var under panseret! Han hadde også chippet den.. Om dere tror jeg lyver så kan dere tro det. Jeg mener at det må ha vært noe galt med den, og det sa jeg til han! Dessuten, de sin vet hvem ivan er vet at han ikke slakker av på gassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Denne 530'en har vært til salgs flere ganger til flere forskjellige priser. Bilen har en del Hamann deler, men dette er mest på interiør. Bilen ble levert med stoff interiør, men ble bygd om til komfortseter i skinn senere og deretter satt inn Hamann seter. Disse ble fjernet igjen og satt inn komfortsetene. Forøvrig skammelig å se at noen bestiller en slik bil uten xenon.. E60-pre facelift med halogenlys er ikke pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Denne 530'en har vært til salgs flere ganger til flere forskjellige priser. Bilen har en del Hamann deler, men dette er mest på interiør. Bilen ble levert med stoff interiør, men ble bygd om til komfortseter i skinn senere og deretter satt inn Hamann seter. Disse ble fjernet igjen og satt inn komfortsetene. Forøvrig skammelig å se at noen bestiller en slik bil uten xenon.. E60-pre facelift med halogenlys er ikke pent.. haha! Skulle akkurat til å nevne det om xenon-lys. Hvordan er det mulig å bestille en slik bil uten det? Personlig ville jeg aldri i min villeste fantasi kjøpt en E60 uten xenon. Ser så utrolig mye bedre ut med xenon-lampene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Det er typisk for ufornuftig bruktimport fra Tyskland,det der. Det er jaggu mange som kjøper biler derfra med tysk spec. (altså nesten helt ribbet) fordi prisen er lav og motoren muligens frister. Når bilen så kommer til Norge har den ikkenoe av det utstyret en nordmann forventer av en sånn bil og blir dermed max uattraktiv ved videresalg. Ettermonteringer kan også svi hardt på pungen for de ukyndige tysklandshandlerne. Regel nr.1 ved kjøp/import av bruktbil; Finn en med det utstyret du vil ha,om du så må lete litt lenger! Ettermonteringer er svindyrt og kan på visse områder være umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå