Hauso Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Jeg anser ikke dette som et stort problem. Hvis det er et nummer jeg ikke kjenner som ringer slik at jeg på forhånd aner ugler i mosen så sier jeg bare:"Hallo" Hvis de da spør etter meg med navn, så spør jeg hva de vil, utgir meg for å være noen andre og sier at jeg dessverre gikk bort i forrige uke. Fungerer hver gang. hahahah! hvor bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Skrev i annonsen på en E36 som jeg solgte: "Annonseselgere forplikter seg til å kjøpe bilen hvis de ringer!!!" Jeg ble da oppringt noen dager senere av en telefon selger, som jeg ba pent om å se nederst på siden. Da hørte jeg i andre enden, "å faen..." og så la han på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Tviler på at det hjelper å skrive en lang tekst om at annonseselgere kan brenne osv. Tror dere at de sitter å saumfarer finn.no å leser alle tekstene som folk legger inn på bilene sine? Jeg er oppkaldt etter min bestefar, så jeg spør om det er en gammel mann de skal ha tak i. Før de rekker å svare sier jeg at han er død. Da beklager de seg å legger på selv. Slipper jeg å lyge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Etter jeg sendte inn en klage til forbrukerområdet og de fikk slettet meg hos intermedia har jeg kun mottatt 2 tlf.er fra selgere på bilen jeg nå hadde til salg Det virket.. Skrev også i annonsen at jeg ikke ønsket videre annonsering og at tlf selgere trengte ikke sløse vekk tiden min eller deres med å ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Når jeg blir oppringt av selgere og de spørr etter meg så sier jeg :"Han ja, ett øyeblikk så skal jeg hente han. Han er i det andre rommet her" Så legger jeg mobilen ned og fortsetter med hva enn jeg gjorde heheh Morsomt og se hvor lenge de holder linja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå