Gå til innhold

Værste kundebehandling noensinne :S

killarinc
 Share

Anbefalte innlegg

Ville bare legge ut en veldig dårlig opplevelse http://www.partsandretards.no. Ringte han og spurte om coilovers til e39, spurte om han hadde dempere bak og fyren blei irritert og jeg sa jeg ikke ville være kunde og la på. Nordlendingen var så frekk at han ringte opp igjen for og krangle og kalte med ape og drittyne osv osv. Herregud og sjokkert. Noen andre som har dårlig erfaring med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kompis har dårlig erfaring med han. Skulle ha lykter til golf, men så hadde han solgt de til en annen når han skulle hente de.

Jeg personlig har ikke hatt noe dårlig med han.

Men noe må du jo ha gjort mer enn du sier, pga hvis du bare spør om CO og bakdempere, hvorfor sku han bli sur? Føler noe mangler her altså. Ikke for å henge ut noen men det virker bare teit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager?

Jeg har bare gode erfaringer derfra. Polardego ( som driver det ) er ofte her innom og gir gode tilbud til oss, samt flink til å svare på spørsmål. Varene kommer kjapt og prisene er gode..

I tillegg har de fått egen bilpleie-del i butikken som er helt konge hvis du bor i Oslo-området :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare legge ut en veldig dårlig opplevelse http://www.partsandretards.no. Ringte han og spurte om coilovers til e39, spurte om han hadde dempere bak og fyren blei irritert og jeg sa jeg ikke ville være kunde og la på. Nordlendingen var så frekk at han ringte opp igjen for og krangle og kalte med ape og drittyne osv osv. Herregud og sjokkert. Noen andre som har dårlig erfaring med dem?

Ikke uventet dette, nå var det jo faktisk DU som la på etter at jeg 2 ganger hadde forklart det samme til deg uten at du forstod hva jeg mente. DU skal kanskje ikke være den som roper høyest, for du er ikke no bedre selv. "Jævla Nordlæning" hva? Synes du at det ter seg? Beklager at jeg ikke tåler slik oppførsel, og da får du litt av Nordlæningen fram i meg.

Jeg tror de aller fleste som handler hos oss, som svarer på en skikkelig måte er og er sånn nåenlunde seriøs får de svarene de trenger, delene til avtalt til og en god kundebehandling.

Så er det noen da... :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uventet dette, nå var det jo faktisk DU som la på etter at jeg 2 ganger hadde forklart det samme til deg uten at du forstod hva jeg mente. DU skal kanskje ikke være den som roper høyest, for du er ikke no bedre selv. "Jævla Nordlæning" hva? Synes du at det ter seg? Beklager at jeg ikke tåler slik oppførsel, og da får du litt av Nordlæningen fram i meg.

Jeg tror de aller fleste som handler hos oss, som svarer på en skikkelig måte er og er sånn nåenlunde seriøs får de svarene de trenger, delene til avtalt til og en god kundebehandling.

Så er det noen da... :applause:

Spurte deg en gang om det fulgte med bak og du sa irritert bare forran, hmm tror ikke jeg skal ramse opp mer av det du sa egentlig. Snakker ikke sånn til kunder. Er egentlig det mest sinnsyke samtalen jeg har hatt med en butikk noengang. Når folk legger på så er det utrolig barnslig og ringe opp for og skjelle ut folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at alle saker har 2 sider og trådstarter sin er bare en liten del fra han sin side..

Jeg hørte hele samtalen og sånn som trådstarter fremstiller den er ikke korrekt. Det er mange punkter vedrørende han selv han unnlater å ta med.

Gjerne forsvar medarbeidern din, men erfaringen er like dårlig uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da men slik er det bare, denne tråden kommer til å gå for alltid, ord mot ord. Du har sagt ditt, han har sagt sitt, ingen handel gjort, ingenpenger tapt. Case closed :)

Btw Polardego, jeg trenger Tuningart coilover sett :P Må komme innom butikken når jeg får slept ræva ut fra skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du å gå fra spørre om coilovere bak, til "jævla nordlending"? :s Jaja..

Aspektet er vell litt større en det :P Har aldri hatt problemer med en butikk før så da er det ikke på min kappe. Når jeg blir kalt 10 forskjellige stygge ting så tar man gjerne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da men slik er det bare, denne tråden kommer til å gå for alltid, ord mot ord. Du har sagt ditt, han har sagt sitt, ingen handel gjort, ingenpenger tapt. Case closed :)

Btw Polardego, jeg trenger Tuningart coilover sett :P Må komme innom butikken når jeg får slept ræva ut fra skolen.

Hei, tør du det? :D

Jada, bare å komme det. Vi har på lager. Oppe til 1900 i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så tar man gjerne igjen.

Um, nei? Utifra hva du har skrivd, hadde jeg heller lagt på, lagt saken fra meg og kjøpt varer et annet sted hvis han behandlet deg dårlig.

Men nekter å tru at det var fullt og helt hans skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tør du det? :D

Jada, bare å komme det. Vi har på lager. Oppe til 1900 i dag. :)

Om jeg tør? Ja hvorfor ikke? Står du bak døra med balltre og venter? :P Eller tenkte du på settet sin kvalitet i seg selv? Trenger bare et TUV godkjent anlegg før jeg setter på mitt IKKE TUV anlegg for godkjenning av ombygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...