Jokkke Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Skulle ønske de bygget en original e34 av den istedet... Bare å sette i gang mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Då synst eg virkelig at dåke ska ta turen te øyenlege Det er nå gjort og jeg har nå to par briller. Men ser fremdeles ikke forskjell Traff på en disippel av denne bilen i går her hjemme. En Volvo 245? (stasjonsvogn) som var lakka ca. likt og med samme haikjeft på sidene. Holdt på å kjøre i autovernet av at jeg lo så fælt. Han så sikkert at jeg lo også Så ikke ut i det hele tatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 [ Bilde ] Får ikke opp bildet jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Må logge deg inn via facebook... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 På bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 nei for den linken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Får ikke opp linken jeg? Er på taptalk:-p, men hvor ligger bilde liksom da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Då synst eg virkelig at dåke ska ta turen te øyenlege Det er nå gjort og jeg har nå to par briller. Men ser fremdeles ikke forskjell Traff på en disippel av denne bilen i går her hjemme. En Volvo 245? (stasjonsvogn) som var lakka ca. likt og med samme haikjeft på sidene. Holdt på å kjøre i autovernet av at jeg lo så fælt. Han så sikkert at jeg lo også Så ikke ut i det hele tatt.... Haha Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå