Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoi :D

Jeg har org navi i min E39(4:3).

Men funker jo dårlig med tv nå, på tanke med bakkenettet.. Er det noe mulighet for og få tv på den?

Er det noe mulighet for og koble til noe riks-tv opplegg??

Skrevet

Har du linje inn på den?baksiden av midt konsollen (baksetet) ? da kan du kjøpe bærbar rikstv, og ta en kabel og koble inn der...

ja elendig forklart...haha

Skrevet
Har du linje inn på den?baksiden av midt konsollen (baksetet) ? da kan du kjøpe bærbar rikstv, og ta en kabel og koble inn der...

ja elendig forklart...haha

Hmm.. Usikker! Hvor da mener du? :P

Helt bakerst på midtkonsollen ved baksete?

Skrevet

Om du har tv-funksjon fra før av, kan du koble til en tv-tuner direkte til denne i bagasjerommet. Det krever litt demontering og triksing.

Skrevet

Har hatt en plan på dette selv :)

Har funnet små tv tunere på ebay som støtter MPEG4, og alt som trengst for og ta inn rikstv.

Men dem mangler plass for kort slott :? Dem har derimot inngang for USB, så man kan se film osv.

Kan også bruke en vanlig rikstv tuner, tror dem går på 12 volt, og så kjøper du en antenne som passer :)

Jeg skal bruke AV inngangen til å spille video fra iphonen, så tenkte jeg og ordne en ekstra AV inngang via en RF modulator :)

Skrevet
Har selv tv og tlf men finner ingen utak bak som nevt over her???

Alle bilene som har tv-funksjon har mulighet for video inn, men ikke alle bilene har dette lett tilgjuengelig. Du må finne frem til tv-modulen din i bagasjerommet bak noen deksler, åpne den ene kontakten og koble deg til der.

Om det er av interesse mener jeg på at jeg har noen slike kabler lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...