BMWboy93 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 D var godt å kjøre me bilen, å ikke bare sitte og se på den ;P men hva tror dere 320 en bruker på mila? også blir d vell innkjøp av simons bak potte, bare pga at den gammle er hull i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratulerer du! Du må nok regne med 0.8-1l på mila ca....spørs litt hvor hissig du er i traffiken! Kjør forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratulerer du! Du må nok regne med 0.8-1l på mila ca....spørs litt hvor hissig du er i traffiken! Kjør forsiktig +1, ser ut som en flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Tipper du nærmer deg fort 1,5 l på mila vis du er ute å streker på stripa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Tipper du nærmer deg fort 1,5 l på mila vis du er ute å streker på stripa Er virkelig en 320 SÅ tørst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Det er ikke noe problem å få den motoren til å bruke 1,5l/mil nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratulerer med lappen ! Vil nok tro du lett kommer over litern ja... Faktisk, 320 bruker vel ikke noe særlig mindre enn en 325, kanskje mere faktisk, pga mere gasspådrag for å oppnå samme kraft Meeen som andre hinter til her, det kommer an på kjørestilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Tipper du nærmer deg fort 1,5 l på mila vis du er ute å streker på stripa Er virkelig en 320 SÅ tørst? Er ikke mange gangene man skal starte å stoppe i kryss. Husker godt fra når jeg var 18, og just hadde fått lappen Flatt stål ut av vært eneste kryss, og ikke minst bomstasjonene.. Var ingen problem å bruke opp 500 kr i bensin på 6-8 timer... Det var tider det!! Savner det nesten litt.. hehe Men gratis med lappen til trådstarter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratulerer med lappen og pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratulerer med førerkort Den bruker nok fort 1,3L mila på blandakjøring, og enda mer dersom du kjører som en 18-åring 325'n bruker nesten mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratulerer... Gjør oss en alle en tjeneste å ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Litt av en "førstebil" ! Heldig:) kos deg med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratulerer med lappen og en tilsynelatende veldig fin bil! Ang bensinforbruk. Er vel M50B20 motor i bilen til topicstarter? Min 520i E34 med samme motor har jeg gjort følgende to målinger på: #1) "Fredags-kveld"-kjøring" - forholdsvis tung på gassen, småkjøring. Strekning: 22 mil Forbruk: 40L Gj.snittforbruk: 1,8L pr mil #2) Blandet kjøring - en del langkjøring, men også en del "aggressiv" kjøring. Strekning: 24 mil Forbruk: 40L Gj.snittforbruk: 1,6L pr mil. En E34 er vel litt tyngre enn en E36 ville jeg tro, så mulig forbruket ville vært noe lavere med samme vekt som en E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Gratulerer med lappen og en tilsynelatende veldig fin bil! Ang bensinforbruk. Er vel M50B20 motor i bilen til topicstarter? Min 520i E34 med samme motor har jeg gjort følgende to målinger på: #1) "Fredags-kveld"-kjøring" - forholdsvis tung på gassen, småkjøring. Strekning: 22 mil Forbruk: 40L Gj.snittforbruk: 1,8L pr mil #2) Blandet kjøring - en del langkjøring, men også en del "aggressiv" kjøring. Strekning: 24 mil Forbruk: 40L Gj.snittforbruk: 1,6L pr mil. En E34 er vel litt tyngre enn en E36 ville jeg tro, så mulig forbruket ville vært noe lavere med samme vekt som en E36? Da er du flinkere enn meg til å spare penger. Var vel nesten aldri under 2L på mila jeg Men min 320 cab bruker ca. liter'n på blandet kjøring, men ikke noe problem å få den opp til 1,5l ved å kjøre litt Men på langturer er det godt under liter'n faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Bruker virkelig 520 så usakelig mye bensin på blandet kjøring? Ligget på rundt 1.1 med 525n i vinter! Da med sladding, bykjøring og langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå