bmwgreg90 Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 ny på dette med forums men tenkte eg kunne skrive litt om prosjektet mitt. da er det asso en 2002mod bmw 320CI 2.2l som ble importert fra Tyskland i 2004. kjørt 11111km per dags dato og har en uvanlig/sjelden original farge. Montert så langt: m3 front, m3 sommar felg, performance KN luftfilter, Supersprint anlegg hele veien (manifold-ende), 2x katalysator for å få det godkjent, AC shnitzer spegl, vindusenker, liten vinge m/ bremselys, byttet lister til sølv, Pioneer cd spiller. Har åxå kjøpt inn nytt høytaller frontsett, 10" pioneer sub og kicker 5 kanals forsterker. anlegget er ikkje montert ennå planer som eg har framover med bilen: bytte lyspærer i lysa framme ( ) bytte baklykter til LED ( ) bytte eksos ende til firedobbel ( ) montere lyd anlegget ( ) montere kompressor eller turbo soft til sommar ( ) omlakkere hele bilen etter at komp/turbo er montert i matt svart /m airbrush effekter ( ) om dere har noe tips eller forslag så er det bare til å skrive her!
S.Arnesen Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 blir nok bra. Hva slags spoiler er det der?
bmwgreg90 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 emm vet riktignok ikke, den var på da den kom fra Tyskland. :
BMW-Coupe Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Pen E46! Likte godt fargen! Men, få bort lyktesenkerene og den grusomme spoileren er du snill! Mye som er pent til E46 altså, men spoiler er ikke en av dem! Få på en M3 "List"
StigJ Skrevet Februar 4, 2011 Skrevet Februar 4, 2011 Tourmaline Violet? Stilig farge det. Ganske så sjelden. Jeg ville beholdt den.
bmwgreg90 Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 om eg omlakkere å gjør bilen mere diskreet så tar eg kanskje av spoileren, ja fargen er veldig sjelden, hørt at det er eneste 320 me den farge i norge men vet ikkje om det stemmer? uansett, så lure eg på om kompressor eller turbo soft blir bra eller om eg skal bytte motor til m3? allti hatt lyst på turbo bil men kompressor er ganske så dyr og det er soft turbo og. har kontakter i Polen som kan sette en av delene på for ca 30tusen da spare eg ganske mye, men istede burde eg kanskje gå for større motor om eg får mulighet? er det turbo på m3? eller er det enkelt å montere turbo på m3 i så fall?
SweetBMW Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Det er ikke turbo på M3 nei. Det er ikke lett heller for så vidt Men helt seriøst, den vingen er fæl altså. Jeg har bagasjelukte med m3 list til salgs for 400 kr om du er int.
bmwgreg90 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 naah tror kje det. enten så beholde eg min eller så blir det kje noe spoiler i det hele. vi får se. akkurat nå så stresse eg mest me turbo:p
SweetBMW Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 stresser med turbo ja... ja det høres bra ut! Hva med å kontakte ESS? Et ordentlig turbo sett koster ikke 10,000. Det kommer på mye mye mer, hvis du skal ha noe som er kjørbart og bra. Da kan du like godt bruke 40k på kompressor sats ferdig montert fra de. 100% Garanti. Jallaturbo er bare idiotisk spør du meg men.
bmwgreg90 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Har snakket me ess å kompressor koste 60k ferdimontert å økning på ca 100hk. Det samme for eg om eg montere kompressor/ turbo soft i polen for ca 30k. Skikkelig turbo blir stress pga må fjerne aircondition å båra osv, har kje peiling på sånt sjølv men di i polen går mere på kvalitet å holdbarhet enn hk å gir livstid forsikring på jobben, om det blir for mye stress går eg får m3 motor om kje forsikringa blir helvetes dyr sida eg e 20..
bmwgreg90 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 da var angel eyes og LED baklykter besstilt.
bmwgreg90 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 funnet en type som skal gjør kompressor arbeid for meg et ant firma som skal lakkere bilen i candy red og svart, samt har en kompis som har gjort noen tattoos på meg som åxå driver med airbrushing så det kunne han ordne. gleder meg til sommar, ferie peng og bil dilling:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå