Gå til innhold

Har noen instruksjonsbok E87, 120d 2005 modell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt en 120d, 5-dørs med en del ytstyr. Bilen var i sin tid importert fra Tyskland, og det følger bare med instruksjonsbok på tysk.

Jeg har søkt på nettet etter instruksjonsbok på engelsk, men finner det ikke. Er det noen av dere som har en slik bok i .pdf? Eller noen som vet hvor en kan få tak i en slik?

Forstår ikke så godt tysk, trenger boka for å skjønne hvordan jeg bruker navigasjon, stiller inn setehøyde, kjørecomputer, vindusviskere osv..

Takk for svar!

Hilsen en stolt BMW-eier (min første bil)

Skrevet

Hm..Min 1er er også import fra tyskland.Men det er ikke noe spz på bmw,som ingen andre biler har.Det er bare å prøve seg fram det,er ikke verre enn det.Men hør med bavaria,om de evt kan bestille inn noe for deg..Tviler,men prøv

Skrevet

Takk for svar!

Ja, kan jo bare prøve meg fram, men alltid gøy å lese boka og kunne alle detaljene ang innstillinger osv, når en har en så fin bil. Kan ta litt lang tid hvis en skal prøve og feile :wink:

Rart i grunn at det ikke finnes .pdf på nettet :?

Skrevet

Jeg har også søkt etter pdf uten å finne noe. Men nå har jeg kommet gjennom det meste av den tyske, så jeg kan prøve å hjelpe, hvis det er noe dere lurer på.

Det er forresten eget delenummer på instruksjonsboka (på svensk), så den kan kanskje bestilles hos BMW?

Skrevet

Det ser ut som det er forskjellig instruksjonsbok for biler med og uten i-Drive. Kanskje noe å tenke på hvis man skal kjøpe på nettet.

Skrevet

Det ligger intruksjonsbok for 1-serie coupè/cab på de amerikanske BMW-sidene.

Ikke helt det samme, men kanskje godt nok?

Edit: link. Har du den gamle typen navigasjon bør du velge 2008-modell, da bilene fikk en ny type navigasjon fra og med 2009-modellene.

• 2 months later...
Skrevet

Har selv brukt den fra de amerikanske sidene og ved hjelp av den og div. nett forum(som bimmer.no) har jeg fått all den informasjonen jeg har hatt behov for! Fint med en viss manual sånn at man slipper og spørre om alt mulig små tull her inne! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...