spruddel Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Fordi jeg ikke lo Hvorfor må jeg forklare hvorfor den ikke var morsom? Smak og behag vel? Fikk jo opp tråden så flere andre kan lese som kanskje synes den var morsom.
Dufniall Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Hmm.. Synes å huske å ha lest denne historien på bilforumet før.. Da også med et bilde av Fiaten om jeg ikke husker feil? Edit: Her er vel Fiaten.. Funnet fra bilforumet. Turboknut som var eieren av denne forresten! Skulle til å si 'pics or it didn't happen'... Vet jo hvordan det er med 'sanne' historier... Morsom denne! Hadde vært artig å finne en faksimile av lokalavisa også!
Thundercoil Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Funny Via Dolorosa - Sorgfull vei (bokstavlig) Symbolsk står sorgen for noe noe vanskelig, gjerne brutalt, noe smertefullt eller lidelse. Blir mye brukt for å beskrive ruten til Jesus, mens han bar på korset og til slutt ble krusifisert. Eller f.eks. hvis mennesker går gjennom en "rough patch".. Beste alternativet jeg kom på. Hehe.
haakon85 Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Herregud så bra! Det er jo som tatt rett ut av Nr.91 Stomperud eller Stompa jo! Jeg tenkte jo for meg selv at det sikkert var en god skrøne, men at det faktisk finnes bildebevis på dette gjør det jo bare så uendelig mye morsommere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå