BMW-Coupe Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Et par bilder av bilen fra Vårmønstringen på Valle Hovind i går:) Litt skuffende oppmøte i forhold til i fjor egentlig.. Men var en knall dag med deilig vær Opplevde at det var mange som tittet på og kommenterte bilen, så det var kos! Jeg hadde litt håpet på å stikke av med seieren til den beste ombygde bilen, men det gikk ikke veien gitt.. Det var jo dumt at du ikke stakk av med seieren da...Hvem vant forresten? Så ut som en ellers knall dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Hehe, jaa.. Litt usikker, tror det var en E46 M3 Sedan med ettermontert kompressor +++. Dro egentlig ganske med en gang etter bilene var ropt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen bilder som "Northy" la ut som jeg likte veldig godt! Er fra kolonna på vei til Valle Hovind på lørdag disse og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Så tøft Kjekk kar som satt på gitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Hehe;) No veldig og da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Ønsker å kjøpe et instrument som stammer fra E36 M3 3.2 eller 3.0, må være fra venstrestyrt bil. Mangler oljetemp i SMG instrumentet Skrik ut om du har et til overs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Ønsker å kjøpe et instrument som stammer fra E36 M3 3.2 eller 3.0, må være fra venstrestyrt bil. Mangler oljetemp i SMG instrumentet Skrik ut om du har et til overs! Husk at 3.2 instrumentet går til 280km/t mens 3.0 går til 260 km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Flott bil du har! Hvilken eksos har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Meget ryddig og flott eksemplar av en M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Ønsker å kjøpe et instrument som stammer fra E36 M3 3.2 eller 3.0, må være fra venstrestyrt bil. Mangler oljetemp i SMG instrumentet Skrik ut om du har et til overs! Husk at 3.2 instrumentet går til 280km/t mens 3.0 går til 260 km/t... Njaa, 3.0 går til 280 km/t den også har jeg sett. Gaaanske sikkert hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Flott bil du har! Hvilken eksos har? Takk! Det sitter Supersprint cat-back, ellers er det originalt 3.2 resten Går veldig stille for seg egentlig, så kunne tenkt meg litt mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Meget ryddig og flott eksemplar av en M3! Takk for det! Prøver så godt jeg kan;) Nå står den nyvasket i garasjen, skal få stå der et par dager nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Fri idag, så da ble det en liten motorvask! Bruker ikke høyttrykk eller noe slikt, for er redd vannet skal trenge inn steder det ikke er velkommen.. Så ble lett avfetting, børste, og skylte med varmt/lunket vann. Motoren var varm, så vannet fordampet godt. Avsluttet med å tørke over med microfiber, og shinet diverse svarte overflater. Ble helt OK resultat:) Støver jo ned igjen med en gang, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Nydelig den bilen din, litt sjalu på fargen Og motorvasken ble bra ser det ut som:) Lyst til å ta motorrommet mitt også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 Ble bra detta MatsyboYiii Mats vasker motorrommet ditt gratis Morstan, på en betingelse: Hvis han får lov til å sitte på toppdekselet ditt og sprike med trusa til String-Emil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå