jonas1/// Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Denne m3en må være den fineste jeg har sett ! 100% Grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Dæven denna så fin ut. Gammel drømmebil der det meste er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Takk for det gutta! Godt å høre at den faller i smak Bilen blir å se på Vårmønstringen på Valle Hovind 5. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Ole Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Prikk denna m3'n din får gåsehud av å se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Bilder får man aldri nok av! Måtte utnytte påske-sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Forbanna fin den der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Slik en E36 M3 Skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Tror orange blinkers hadde kledd bilen, så skal invistere i det tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Tror det vil være penest slik den er idag, eg er ikke helt for orange då men kanskje du sku valgt orginal sotet? Hadde du ikke denne bilen for salg en periode i fjord? eller tar eg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Neineinei, ikke på denne, det blir fail tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Hold den slik den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Tror det vil være penest slik den er idag, eg er ikke helt for orange då men kanskje du sku valgt orginal sotet?Hadde du ikke denne bilen for salg en periode i fjord? eller tar eg feil? hmm, nå ble jeg usikker.. stemmer det, men ombestemte meg fort. var veldig mange interesserte, så vil nok ikke være noe problem å få solgt denne senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Lurer på om jeg har sett denne på lambertseter, det er ikke ofte man bremser ned for å se en E36 men her måtte jeg stoppe. Bilen var helt som nye alt er liksom i vater og ser ny ut. Utrolig fin bil. Å er det ikke deg så har du en konkurent med Bd skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå