Gjest atlis Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 jaja, sånn sett er det jo bare positivt Det skjønner jeg godt, e36 er bedre biler en folk forestiller seg. Spesielt med det ekstra du har på din
Ellingsen B. Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Ser ut som en super e36. Så den selv på finn og ser ut som et bra eksemplar! Perfekt utstyrt bil Men har den fått godkjent K-sport bremsene i vognkortet også?
matss Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 jaja, sånn sett er det jo bare positivt Det skjønner jeg godt, e36 er bedre biler en folk forestiller seg. Spesielt med det ekstra du har på din Helt enig, folk bør ikke uttale seg om E36 før de virkelig har hatt/prøvd det:) Utrolig fornøyd med disse bilene! Kunne ikke tenkt meg noe annet for øyeblikket.
matss Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Ser ut som en super e36. Så den selv på finn og ser ut som et bra eksemplar! Perfekt utstyrt bil Men har den fått godkjent K-sport bremsene i vognkortet også? Takk skal du ha! Bremsene er godkjent i vognkortet ja. Står under "Merknader" sammen med ombyggingen og understellet:) Tenkte jeg skulle ta et bilde av det og legge ut når jeg mottar vognkortet i posten, som bør være innen få dager.
Gjest atlis Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 vil du ha ett klistremerke av meg? vis du LOVER og ha det bakpå kofferten ? kan jeg sende det i posten.
matss Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 hvordan klistremerke er dette, om jeg tørr spørre?
Saltkjelen Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Dette så ut som en svært pen og velholdt E36 M3.. Gratulerer så mye..
Gjest atlis Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 '' I Love Haters '' klistremerke. Lite , men veltalende:P
matss Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Haha, den var kul ja! Men skal nok ikke ha noe klistremerke på denne, dessverre
Bimmer Ole Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 En veldig gjennom ført bil det her ser det ut som og etter som jeg har lest her. Morro å se at andre kan få glede ta det noen andre har gjort i stand
Thunegutt Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Gratulerer, utrolig fin denne M3`n Einar og Tore har jort en god jobb her. Liker veldig godt denne Montegoblå-fargen. Noen skikkelige skrudde felger med litt kant i 18" hadde kledd denne perfekt!
BD Racing Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Sleng ut bilde av vognkortet Skikkelig grom bil du har fått deg Fornøyd med bremser og understell ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå