Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja, sånn sett er det jo bare positivt :)

Det skjønner jeg godt, e36 er bedre biler en folk forestiller seg. Spesielt med det ekstra du har på din :)

• Svar 331
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser ut som en super e36. Så den selv på finn og ser ut som et bra eksemplar! Perfekt utstyrt bil :) Men har den fått godkjent K-sport bremsene i vognkortet også?

Skrevet
jaja, sånn sett er det jo bare positivt :)

Det skjønner jeg godt, e36 er bedre biler en folk forestiller seg. Spesielt med det ekstra du har på din :)

Helt enig, folk bør ikke uttale seg om E36 før de virkelig har hatt/prøvd det:) Utrolig fornøyd med disse bilene! Kunne ikke tenkt meg noe annet for øyeblikket.

Skrevet
Ser ut som en super e36. Så den selv på finn og ser ut som et bra eksemplar! Perfekt utstyrt bil :) Men har den fått godkjent K-sport bremsene i vognkortet også?

Takk skal du ha! Bremsene er godkjent i vognkortet ja. Står under "Merknader" sammen med ombyggingen og understellet:)

Tenkte jeg skulle ta et bilde av det og legge ut når jeg mottar vognkortet i posten, som bør være innen få dager.

Skrevet

vil du ha ett klistremerke av meg? vis du LOVER og ha det bakpå kofferten :)? kan jeg sende det i posten.

Skrevet

'' I Love Haters '' klistremerke. Lite , men veltalende:P

Skrevet

Gratulerer, utrolig fin denne M3`n :) Einar og Tore har jort en god jobb her. Liker veldig godt denne Montegoblå-fargen. Noen skikkelige skrudde felger med litt kant i 18" hadde kledd denne perfekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...