Gå til innhold

EP's E38 728 .... " 7å " Minnes i kjærlighet............

theEP
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Monterte også slike skiltlys idag, praktiske greier, passer rett i bakluka.

Lyser noe helt voldsomt, tror nesten det blir for mye. Får prøve og se, betalte den skremmende sum av 206 kroner for disse, så det er ikke store tapet.. Ser dem faktisk lyser i bildet over :)

f7bzwnokdoshhtwxsvf3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvert imot. Gule lys er godt motatt, men jeg synes at på en E38 burde det være klarglass og "ny" optikk rundtom..men det er min mening!

Flott bil, jeg har selv eid E38 og vet at det er en formidabel kjøreopplevelse :)

Godt dere liker gule lys :) Syns det ble snålt med så hvite AE og halgogenpærer i grøftelysa.. Xenon i grøftelysa blir fort voldsomt syns jeg. Eneste hvis en bestiller 4300 kelvin 35watt, det kan gå ann. Men siden jeg kjøpte nye grøftelys kjøpte jeg også litt gulfilm bare for å prøve når det kom, koster ikke mange kronene for gulfilm.

E38 er en utrolig god bil å kjøre, det syns iallefall jeg som hadde 2003 Hilux Arctic Truck som jeg var lei av å humpe rundt i, det var en nydelig overgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Det er ikke linje ut på denne nei. Du må koble på en høy/lav omformer på et par av høytalerledningene som går ut fra enten radiomodulen eller forsterkeren du har på venstre side i bagasjerommet. Du kan også evt. koble deg innpå med for eksempel en blaupunkt PnP forsterker.

Enheten du har bilde av ovenfor fungerer bare som en monitor/kassettspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...