theEP Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Hadde ikke gjort meg noe om det var litt mer rødt lys i min iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 ok. Jeg syns mitt er sterkt nok. Du vet det kan justeres opp og ned med bryteren til lysstyrken i dashen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Hehe, klart det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Blir vell slakt her nå....? Prøvemontering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Monterte også slike skiltlys idag, praktiske greier, passer rett i bakluka. Lyser noe helt voldsomt, tror nesten det blir for mye. Får prøve og se, betalte den skremmende sum av 206 kroner for disse, så det er ikke store tapet.. Ser dem faktisk lyser i bildet over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Blir vell slakt her nå....? Prøvemontering slakt for hva? forskjellig farge på grøftelysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Har inntrykk av at stemningen er laber for gule lys på forumet her Prøvemonterte gulfilm på det ene grøftelyset i går kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Tvert imot. Gule lys er godt motatt, men jeg synes at på en E38 burde det være klarglass og "ny" optikk rundtom..men det er min mening! Flott bil, jeg har selv eid E38 og vet at det er en formidabel kjøreopplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Tvert imot. Gule lys er godt motatt, men jeg synes at på en E38 burde det være klarglass og "ny" optikk rundtom..men det er min mening!Flott bil, jeg har selv eid E38 og vet at det er en formidabel kjøreopplevelse Godt dere liker gule lys Syns det ble snålt med så hvite AE og halgogenpærer i grøftelysa.. Xenon i grøftelysa blir fort voldsomt syns jeg. Eneste hvis en bestiller 4300 kelvin 35watt, det kan gå ann. Men siden jeg kjøpte nye grøftelys kjøpte jeg også litt gulfilm bare for å prøve når det kom, koster ikke mange kronene for gulfilm. E38 er en utrolig god bil å kjøre, det syns iallefall jeg som hadde 2003 Hilux Arctic Truck som jeg var lei av å humpe rundt i, det var en nydelig overgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Noen som vet om det er linje ut på denne spilleren? Mao, kan en koble forsterker på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Det er ikke linje ut på denne nei. Du må koble på en høy/lav omformer på et par av høytalerledningene som går ut fra enten radiomodulen eller forsterkeren du har på venstre side i bagasjerommet. Du kan også evt. koble deg innpå med for eksempel en blaupunkt PnP forsterker. Enheten du har bilde av ovenfor fungerer bare som en monitor/kassettspiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardw Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 tøff! Kunne tenkt meg å sett interiøret ditt også, hvis du orker å laster opp flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 740AV http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilstereo/Forsterkere/Hoyniva-omformer/ Biltema holder for å teste richardw Kan fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Funker sikkert bra den fra biltema ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Vet du hvilke 4 ledninger ut fra forsterkeren som ikke er i bruk, siden jeg ikke har høyttalere i hattehylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå