C.Therese Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hei Jeg har koblingsskjema til deg om du vil ha Det er litt mer komplekst enn at det er 4 ledige ledninger, da det er et par ledninger til hattehøytalerene som er felles med de i dørene... såvidt jeg kan lese fra skjema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Takk! Sender deg eposten min på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 http://cgi.ebay.co.uk/GPS-DVB-T-TMC-BMW-E39-E53-X5-E38-Navigation-DVD-Navi-TV-/250805391200?pt=UK_Audio_TV_Electronics_In_Car_Entertainment_GPS_In_Car_Audio_Players_PP&hash=item3a652a8f60 Noen som har montert noe sånt i en e38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 de passer ikke e38 desverre pga cdromen krasjer med noe til klimaanlegget eller hva det var inni der. derfor den originale cdspilleren er trukket til venstre. men så en på bimmerforums som satte inn en, men han tok ut cdrommen. trur dynavin eller haulingan kommer med en som er tilpasset e38 snart. den ligner på den originale 4:3 skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Vet du hvilke 4 ledninger ut fra forsterkeren som ikke er i bruk, siden jeg ikke har høyttalere i hattehylla? du har nok ingen ledige kabler fra forsterkeren om du ikke har høytalere i hatthylla. det er egene forsterkere for det. dsp. og det er egene kabler til hattehylla med dsp ja. hele kabelnettet er annerledes faktisk. jeg har letet litt etter info for å ettermontere dsp men er vist ikke bare bare. så jeg dropper det. men jeg kan sjekke hvor subben min er koblet på da hvis du vil. den går på bakhøytalerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Etter det jeg har lest, så har Dynavin ingen planer om å lage en spiller som passer e38. For lite marked. Hualingan hadde planer om å lage en spiller som passer e38 og hadde bilder av den og release dato (januar 2011)på den på sin hjemmeside. Nå er den siden fjernet og jeg har lest at Hualingan har droppet planene om å lage spilleren. Jeg har prøvd å montere Hualingan sin spiller til e39 i min e38. Så jeg vet at den ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Takker for svar Tror det blir for lite marked til at noen lager noe som passer til E38, vanskelig å gjøre noe som helst... Får bare venne seg til at det ikke er klokke på spiller'n og lære seg å like radio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Det går jo ann å ettermontere original navigasjon da, sånn som jeg har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Jeg har både TV og navigasjon, men jeg vil ha ny spiller med usb og gjærne kutte ut noen steinalder-enheter i bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Ja stemmer det Du har da navigasjon du Men du kan jo evt. bytte til 16:9 skjerm og videomodul + mk4 navi. Og for lyddelen så kan jeg anbefale Dension Gateway 300, som erstatter cd-veksler, med mulighet for iPod/iPhone, USB og 3,5mm jack aux tilkobling. Fungerer meget bra synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Hvilken enhet må jeg bytte for å få kjørecomputeren til å fungere 100% igjen? Klarer ikke sette klokke/dato, og andre tullefeil....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hei! Liker bilen din godt, hvordan ble det med den Alpina-leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Takk for det Blir tilpassing i dag eller i morgen kveld og lakk neste uke mest sannsynlig Driver å koster på forstilling, som virker til å være bunnløst på E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Tøft, leter etter en slik selv, vokser ikke på trær har jeg fortstått Hehe, burde kanskje gjøre det selv snart, servopumpa synger på siste vers, og den synger høyt!!! Kneker i noen foringer også, noe lignende feil på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå