jarle.t Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26636681 mye tull med denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 .....Også kan du jo si HVORFOR du mener det er tull med bilen? Underbygge påstandene dine kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Var vel denne det var tulla med kilometerstand bl.a? Mener eg har lest endel om denne før eg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 fordi jeg har hatt denne bilen. dette er minst 3 gang mb auto selger denne bilen. det er km stand juks. den ene pluggen som står i toppen er fucked. den er skrudd skeivt i og jeg fikk den ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26636681mye tull med denne bilen +1 Slike advarsler liker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... Id=1762079 slik var bilen da jeg leverte den tilbake http://www.finn.no/finn/car/used/object ... Id=1762079 slik var bilen da jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 jeg kommer selvfølgelig til å ringe biltilsynet for å få navn på kjøper så jeg kan be dem levere bilen tilbake, men her er i det minst en advarsel i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Trodde MB vas seriøse jeg, var der jeg kjøpte min 523. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Er det jeg som er treg, eller? Jarle kjøpte bilen med 164' km, solgte den tilbake med 220' km og nå selges den med 248' km. Hvor ligger kilometersvindelen? Og den selges for kunde, står det. Er det kunden eller MB Auto som svindler? Jeg har også hørt stort sett positivt om MB Auto, så det hadde vært ålreit å få litt mer detaljer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Er det jeg som er treg, eller? Jarle kjøpte bilen med 164' km, solgte den tilbake med 220' km og nå selges den med 248' km. Hvor ligger kilometersvindelen? Og den selges for kunde, står det. Er det kunden eller MB Auto som svindler?Jeg har også hørt stort sett positivt om MB Auto, så det hadde vært ålreit å få litt mer detaljer her. +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 i følge statens vegvesen har denne bilen høyere km stand i 2005 enn 2007 oleand14 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 da jeg skulle kjøpe bilen fant jeg også feil på den. lakkskader som mb skulle utbedre.... de ble utbedret og begynte ruste igjen etter kort tid..... dårlig arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 de fotalte meg det var effekt anlegg hele veien... det var også løgn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 det står at bilen selges for kunde, men jeg tror denne kunden er en av polakkene som jobber der oleand14 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle.t Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 forbrukerrådet i bergen har veldig mye saker om dette firmaet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå