Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi jeg har hatt denne bilen.

dette er minst 3 gang mb auto selger denne bilen.

det er km stand juks.

den ene pluggen som står i toppen er fucked. den er skrudd skeivt i og jeg fikk den ikke ut.

Skrevet

jeg kommer selvfølgelig til å ringe biltilsynet for å få navn på kjøper så jeg kan be dem levere bilen tilbake, men her er i det minst en advarsel i forkjøpet

Skrevet

Er det jeg som er treg, eller? Jarle kjøpte bilen med 164' km, solgte den tilbake med 220' km og nå selges den med 248' km. Hvor ligger kilometersvindelen? Og den selges for kunde, står det. Er det kunden eller MB Auto som svindler?

Jeg har også hørt stort sett positivt om MB Auto, så det hadde vært ålreit å få litt mer detaljer her.

Skrevet
Er det jeg som er treg, eller? Jarle kjøpte bilen med 164' km, solgte den tilbake med 220' km og nå selges den med 248' km. Hvor ligger kilometersvindelen? Og den selges for kunde, står det. Er det kunden eller MB Auto som svindler?

Jeg har også hørt stort sett positivt om MB Auto, så det hadde vært ålreit å få litt mer detaljer her.

+1!

Skrevet

da jeg skulle kjøpe bilen fant jeg også feil på den. lakkskader som mb skulle utbedre....

de ble utbedret og begynte ruste igjen etter kort tid..... dårlig arbeid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...