steinar84 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 endelig en ny utfordrer til finn.no som satser. gratis annonsering. ta en titt. og nevn det videre. kan bli bra. og kanskje presse horible annonse priser på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Evt da buy24.no som da også funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 sef.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 oooh gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 sef.. Det gjorde faktisk ikke noe at du skrev feil da, for skriver du www.bye24.no så kommer du også inn på samme side.. Og flott at den er gratis... En stund....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 haha, denne blir administrasjonen i finn.no glade for å se ! tilogmed "torget" slik det heter på finn.no! EID! lenge leve gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Nå er det ikke meningen å være negativ, men om denne fortsetter å være gratis så må det kreve en enorm jobb for de som administrerer sidene å luke ut alle bullshit annonser? Ser jo på autodb hva resultatet blir av at det er gratis, autodb har jeg gitt opp for lengst Aternativet er jo at det blir betaling på lik linje med finn.no, men da har man jo finn.no ifra før, så hva skal man med to sider med samme innhold. Det som kan bli veldig positivt er jo at det endelig kan bli litt konkuranse for finn.no, slik at de begynner å senke prisene og øke godene (annonse tid f.eks) for oss som er rimelig faste brukere av finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Nå har jo autodb begynt med betaling også da for en tid tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Nå har jo autodb begynt med betaling også da for en tid tilbake. Sål lenge siden er det jeg ga opp autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Tror likevel ikke dette kommet til å bekymre Finn! De har såpass enorm "dekkning" på markedet her i landet, tror de fleste velger Finn.no i første rekke når de skal annonsere! Det koster noen hundrelapper men så er det også her mesteparten av de som er ute etter å kjøpe leter! AutoDB bruker jeg så si aldri, er så mye tull og vas der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 det er jo greit at det er gratis. da blir det mangfold. sef blir det mye møkk der også, og en dag så kommer det vel til å bli en betaltjeneste dette å. men da kanskje det er konkuranse til finn.no som i dag nesten har monopol. og d kan bli noe rimeligere å annonsere. der er ganske stive priser på finn.no da tenker jeg ikke bare på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Denne må jeg teste ut da jeg prøver og selge en bil om dagen Får bare håpe jeg ikke blir nedringt av annonseselgere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Var litt skeptisk til dette prosjektet i starten, men har nå selv brukt buy24 til å annonsere bil, og ønsker eierene av nettstedet lykke til videre med prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 problemet er at ingen vet om siden så da hjelper det jo ingenting at det er gratis. jeg kan jo sef prøve alikevel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 jeg prøvde, og 6 stk har vært inne å kikka siden igår på finn er det jo fort 2tusen. men får gi den litt tid sånn at folk får vite om siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå