Gå til innhold

buy24.no

steinar84
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke meningen å være negativ, men om denne fortsetter å være gratis så må det kreve en enorm jobb for de som administrerer sidene å luke ut alle bullshit annonser? Ser jo på autodb hva resultatet blir av at det er gratis, autodb har jeg gitt opp for lengst :?

Aternativet er jo at det blir betaling på lik linje med finn.no, men da har man jo finn.no ifra før, så hva skal man med to sider med samme innhold.

Det som kan bli veldig positivt er jo at det endelig kan bli litt konkuranse for finn.no, slik at de begynner å senke prisene og øke godene (annonse tid f.eks) for oss som er rimelig faste brukere av finn.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror likevel ikke dette kommet til å bekymre Finn! De har såpass enorm "dekkning" på markedet her i landet, tror de fleste velger Finn.no i første rekke når de skal annonsere! Det koster noen hundrelapper men så er det også her mesteparten av de som er ute etter å kjøpe leter! AutoDB bruker jeg så si aldri, er så mye tull og vas der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo greit at det er gratis. da blir det mangfold. sef blir det mye møkk der også, og en dag så kommer det vel til å bli en betaltjeneste dette å. men da kanskje det er konkuranse til finn.no som i dag nesten har monopol. og d kan bli noe rimeligere å annonsere. der er ganske stive priser på finn.no da tenker jeg ikke bare på bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...