Erik89 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Det værste er at de som bare har bytta ut emblemet sitt med BMW emblemet og satt på et tall vedsiden av..det finnes nok en del folk som faktisk tror at de som kjører dem har en BMW xD Mye pent her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Den her er jo fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Den her er jo fet! Ikkje med dei endestussane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Fresh fra Valläkratreffet i Sverige i helgen: Riktig nok en Epa-traktor, og litt kult at en svensk 16-åring gidder å legge så mye tid ned i en E36. But still ... Og sånn skal I ALLEFALL ikkje ein BMW sjå ut (ref: motoren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30243567 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=25114556 ååååå neiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Denne var nok fin i utgangspunktet, men de skal ihvertfall ikke se slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Er det mulig og ødelegge så mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Den E36 pickupen var jo kul da! Skikkelig Australsk Ute-look på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Den E36 pickupen var jo kul da! Skikkelig Australsk Ute-look på den! Svensk A-traktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Epa-traktor er jo max harry...haha, ler meg ihjel når jeg ser de i Strömstad osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Du skulle hatt deg en tur på Valäkatreffet i august da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Jeg synes denne var kul, jeg! Men hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Jeg synes denne var kul, jeg! Men hva er det? Likner meget mye på Honda Odyssey... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå