Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Stolene kan ikke være eldre enn 10 år (fia dato + 5 år, mangler fia lappe er det nei),

og originale belter er forbudt med bøttestoler da det passer dårlig med magebeltet.

En 2 dørs bil med bøttestoler må ha tilgang til baksete på enkel måte,dvs sliders el.

Racing belter må ha push åpning på låset.

Jeg ble stoppet av en marshall som lurte på hva som bråkte under panseret. Jeg åpnet og gubben lyste opp og brølte:ACH, G-LADER!

og slo igjen panseret. Jeg bare måtte love å bruke lys, da jeg hadde en rask bil :D

Sjekken går vel mest på personsikkerhet for deg selv og andre. Biler som ser ræva ut risikerer en grundigere sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var Rent4Ring Swift, så er de konkurenter av deres egne kumpaner Rent a Racecar. Da skal de taes.. Samme opplevde RSR i fjor, måtte til rettsak før de fikk komme til med bilene sine igjen :?

Stemmer, det var Rent4Ring Swift ja. Fredy og Ralph på Rent4Ring ble litt over medium fortvila når vi sa at marshallen der hadde erklært Swiften som "this car is NOT safe for The Nordschleife".

Det er trynefaktor der som alle andre steder dessverre. Men over snitt vil jeg si de er runde i kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 10 dager igjen til avreise nå! :mrgreen: Noen andre som skal ned i påska eller?

Jeg tenkte meg ned i påsken, mest sannsynlig 21/22-4. Vet ikke helt hvilken bil jeg tar enda...

Egentlig ganske tragisk at de er så nøye på hva de slipper utpå, de tjener penger som gress på de høye billettene, og de tjener jo enda mer på de som kjører i skauen/havarerer og må taues ut.

"Health and Safety"-mentaliteten tar dessverre i større og større grad over samfunnet våres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blei stoppa pga sidepipen på e30n kunne brenne noen jeg. måtte til freddy og kappe den av og da stoppa dem meg for støy(116db). fikk forklart alt til han marshallen(trivlig fyr) og da vare bare og peise på. er helt ok med de regla der suns jeg. er my "difuse" greier, særlig med engelske skilter som ruller utpå der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...