Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Kyllingbeina knakk på vei ned hit så da heiv jeg det av. Skal prøve å ordne med nytt idag, gikk helt fint skål jeg si deg. Bilen går som en dass fremover, men fra karusell og nedover kjørte ikke disse r8 og 911 fra oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kyllingbeina knakk på vei ned hit så da heiv jeg det av. Skal prøve å ordne med nytt idag, gikk helt fint skål jeg si deg. Bilen går som en dass fremover, men fra karusell og nedover kjørte ikke disse r8 og 911 fra oss :)

Jaja, er jo kun deg som setter rundt Nurburgring uten stabilisatorstag og med ødelagte dempere og attpåtil setter rundetider :P DET hadde ikke jeg turt for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo gi full gass når jeg først var utpå ;) Bilen var i tipp topp stand med nye foringer i hele understellet, ny olje på girkasse og diff, samt nye bremseklosser på hele bilen. Men når demperene og kyllingbeina taok kvelden på vei nedover, skulle ikke det legge en demper på moroa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo gi full gass når jeg først var utpå ;) Bilen var i tipp topp stand med nye foringer i hele understellet, ny olje på girkasse og diff, samt nye bremseklosser på hele bilen. Men når demperene og kyllingbeina taok kvelden på vei nedover, skulle ikke det legge en demper på moroa :D

Ser den! Er jo sånn at man sier til seg selv på forhånd at man skal ta det litt forsiktig siden man kjører vanlig bil osv men så fort bommen går opp så er det glemt og hornene er kommer frem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...