Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, de må selvfølgelig rengjøres og smøres opp jevnlig. Men i tillegg kan de spesielt når de er nye kile seg.. Skjedde med høyre foran med meg på Våler ifjor vår.. Var ikke et pent syn..

Med disse bakdelene, så er ikke den lille forbedringen de gir verdt det. (Om du merker noe overhodet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Da sparte jeg de få kronene og bryet med det :) Gleder meg til å teste Performance skivene, ENDELIG får jeg på noen skikkelige skiver på den bilen. Har jo altid vert meningen å kjøpe noe slissa/borra greier, men skjedde liksom aldrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. det er jo i utgangspunket planen min også! Får bare krysse fingrene og håpe på oppholdsvær, sånn at det går an å pushe litt uten å risikere for mye!

Men det er jo som dem sier: Ser du borgen, kommer det til å regne. Ser du ikke borgen, da regner det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge drømt om en tur til ringen...

Har x-antall runder bak rattet på M3 i GT5 med G27 ratt på PS3 og blir bare mer og mer fascinert av banen for hver runde!

Har en svigerfar som er meget kunnskapsrik om denne banen og har mye erfaring fra kjøring (og kræsjing) der nede.

Drømmer om en tur nedover med 523'en til sommeren selvom det kanskje er galskap. Men det får da så være.

Spørsmåler er egentlig om Supersport Coilovers og powerflex i stabstag gjør nytta der nede?? Og jeg må vel spandere på den nye bremser før jeg reiser, eller er det bedre å bytte etter kjøringa?

Har halvslitte klosser nå.

Det er vel kanskje en fordel å ta det rolig i innbremsningene mtp varmeutvikling, er jo trossalt originale bremser.

Det hadde vært en fordel (nødvendighet..) om bilen var kjørbar hjem igjen etter noen runder, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringen er igrunn relativt snill mot bremsene dine. Men det er jo aldri dumt å investere i litt bedre klosser, eller ålreit understell for den saks skyld. Men ta deg litt god tid, og prøv å huske svingene som de er "in real life", og ikke som de er på ett spill. :) Ringen skjuler mange hemmeligheter. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...