Yngvejos Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=6rlIfyaSl1Q 9:56 med veiarbeid i starten. Merker at jeg trenger litt mer motor på den banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 3, 2011 Share Skrevet September 3, 2011 blir nok en 7 dagers tur neste år også ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Hvordan er det med euro-prøveskilt der nede, får man kjøre på banen med de? Skal importere bil fra Tyskland, og det hadde vært litt gøy å henta den selv og tatt turen innom ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 4, 2011 Share Skrevet September 4, 2011 Stygg ulykke med uheldig utfall i helga, klippet fra Save The Ring sin Facebook-side: Shocking news from Nordschleife, police is reporting a fatal accident this Sunday morning. Apparently a UK registered car (Clio?) crashed at Wippermann and one passenger has been thrown out of the car and died. Only last Sunday a motorcycle driver had a fatal crash at Tourist drives. Two deaths a year a way too much, let alone 2 a week. I have yet to see anything official from NAG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 noen som planlegger tur nedover neste år eller? jeg har planer om å ta turen neste år også.. men tenkte kanskje vi kunne bli litt flere denne gangen noen som vet om noen eller har planer selv? Skal nedover neste år ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Stygg ulykke med uheldig utfall i helga, klippet fra Save The Ring sin Facebook-side:Shocking news from Nordschleife, police is reporting a fatal accident this Sunday morning. Apparently a UK registered car (Clio?) crashed at Wippermann and one passenger has been thrown out of the car and died. Only last Sunday a motorcycle driver had a fatal crash at Tourist drives. Two deaths a year a way too much, let alone 2 a week. I have yet to see anything official from NAG. Tragisk hendelse, men likevel må man se litt på omgivelsene. Mannen ble kastet ut av bilen, dermed er der rimelig sikkert at han satt på uten belte. Å Sitte på uten belte er direkte idioti. Natural selection at it's finest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Første jeg og tenkte, det skal noe til å bli kastet utav om man har belte på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Helt enig, men det er jo bare ett bevis på at det kan være risikabelt å kose seg på Nordschleife, like mye risikabelt pga andre som det kan være grunnet seg selv. Jeg ville ikke likt å kommet i full damp i Wipperman og komme oppi det greiene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Helt enig, men det er jo bare ett bevis på at det kan være risikabelt å kose seg på Nordschleife, like mye risikabelt pga andre som det kan være grunnet seg selv. Jeg ville ikke likt å kommet i full damp i Wipperman og komme oppi det greiene der. Ja, det gjelder å ha litt å gå på... Har hatt et par nære-på opplevelser selv, sånn som denne i Mai 2008: Jeg kom i godt driv over Pflanzgarten 2 men hadde heldigvis fokuset litt langt frem og så at MV Augustaen og 968'n bremset uvanlig hardt på "feil" sted... (ved ca 8:05) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 8.49 med dieselbrakka. burde hatt myyyye bedre dekk, og mer horn i panna, så hadde tidene blitt deretter bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 8.49 med dieselbrakka. burde hatt myyyye bedre dekk, og mer horn i panna, så hadde tidene blitt deretter bedre Jeg kjører heller hjem i hel bil en og dø i forsøket på no rekorder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 8.49 med dieselbrakka. burde hatt myyyye bedre dekk, og mer horn i panna, så hadde tidene blitt deretter bedre Jeg kjører heller hjem i hel bil en og dø i forsøket på no rekorder. Helt enig.. Man får jo ingen premie så er ikke vits å satse liv eller utstyr der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 En annen ting er at om man ser på noen "trege" videoer kontra noen raske så ser man fort hvor mye mer krevende der er rundt banen. Så at man gitt skal kjøre mye raskere med en antatt raskere bil er ikke alltid sånn. Man sattser faktisk bil og helse på hver runde, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Må virkelig ta meg en tur kanskje til sommern hvis jeg får muligheten, ser morro ut, samlet en gjeng herifra og kjørt nedover noen dager hadde vært morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Du kommer ikke til å angre, det kan jeg garantere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå