Tommy Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Hjelm er noe dritt Stemmer det, brukte det ikke på autobahn heller, å der vil jeg si at jeg ville fått mere bruk forden en på ringen. Hadde jeg hatt bur, så hadde jeg brukt hjelm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Er større sjanse for og krasje stygt på ringen enn på autobahn mener jeg, men er jo opp til enhver det.. Jeg bruker også hjelm på ringen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 bruker også Hjelm. blir for dumt å ikke bruke det syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Er forsatt forbudt og filme, men du kan få leid kamera der du kjøper biletter for 10-20€. Da er det lov. Vi satte opp kameraet etter at vi var forbi bommen. Ingen problem det.. Grunnen til at det bare er lov hvis man leier kamera er vist at de skal ha kontroll på hva som blir filmet. De vill ikke at folk filmer stygge ulykker/døds ulykker også legger det ut på Youtube feks.. Fikk erfare det på den "harde" måten. Monterte opp kameraet etter at vi kjørte utpå, men glemte å ta det ned igjen når vi kjørte av. Fikk ikke lov til å kjøre mer ut dagen. Endte opp med å ta noen runder på GP-banen istedet. ...selv om vi ikke passet helt inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Lite aktivitet i denne tråden så jeg legger ut en film til. Norsk E30M3 med S54B32 motor som jager to stk Porsche GT3RS rundt nordsløyfen. Her går det ganske fort. Legg merke til girene han kjører i. Og Porschene gir faktisk alt. De holder ikke igjen selv om man skulle tro det. Denne E30en går fort.. Enjoy. (Husk å vise i HD) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Herlig film ...Her går det ganske fort... Men her går det enda fortere 7,16 BTG, norsk bil og norsk sjåfør. Legg merke til kommentaren på 6,25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Er her nede nå for første gang. Swift i morgen og scirocco på mandag. Håper yr melder feil:) Leiebilen fra sixt, f30 316da fikk to runder på vinterdekk. Var ikke i sitt rette element Sent from my Lumia 800 using Board Express Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Lite aktivitet i denne tråden så jeg legger ut en film til.Norsk E30M3 med S54B32 motor som jager to stk Porsche GT3RS rundt nordsløyfen. Her går det ganske fort. Legg merke til girene han kjører i. Og Porschene gir faktisk alt. De holder ikke igjen selv om man skulle tro det. Denne E30en går fort.. Enjoy. (Husk å vise i HD) Veldig bra kjøring av TF Ser frem til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Lite aktivitet i denne tråden så jeg legger ut en film til.Norsk E30M3 med S54B32 motor som jager to stk Porsche GT3RS rundt nordsløyfen. Her går det ganske fort. Legg merke til girene han kjører i. Og Porschene gir faktisk alt. De holder ikke igjen selv om man skulle tro det. Denne E30en går fort.. Enjoy. (Husk å vise i HD) Veldig bra kjøring av TF Ser frem til neste år Vi ser alle frem til neste år og ny tur til nordsløyfen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Den RS 2 Porcsha med Kjetil bak rattet går stygg fort. Jeg har vært så heldig å få sittet på med den GT2 og M3en til TF. Var dessverre i litt mye trafikk med begge, men fun faktoren i en hjemme snekkra E30 fra Silja, er en del høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Den slappe 1 serien gikk på 9.33 med full stopp i Fücksrore pga 1 som smalt i autovernet. Mere gass i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Herlig film ...Her går det ganske fort... Men her går det enda fortere 7,16 BTG, norsk bil og norsk sjåfør. Legg merke til kommentaren på 6,25 Noen som vet om normenn som har kjørt fortere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Noen som vet om normenn som har kjørt fortere? Stian Sørlie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 (endret) 1 Endret Juli 7, 2021 av Highway61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Noen som vet om normenn som har kjørt fortere? Stian Sørlie.. hehe.. Føler meg litt dum nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå