Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Neeeeida! Har du lyst har du lov!

Ble det noe tur på deg i denne langhelga som nettopp var? Jeg svei av så insane med penger på oktoberfest at jeg ikke tok meg råd til det :) Men satser på noen gode turer til neste år!

Fikk ikke dratt jeg heller, satser på neste år nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er skummelt med Ringen er avkjøringer, fart og forbipasseringer.

En av gutta la en Evo 9 med så og si alt i carbon i autovernet i venstresvingen før Hohe acht.

3000 euro i autovern, bare og cashe ut..

En annen ting er raske biler, om man skal kjøre raske tider der nede så må farta sitte i kroppen, man må kjenne bil og bane, samt vite at det er tørt rundt hele, hadde en del tilbud der sola ikke hadde sluppet til.

Min beste tid ble 8.55 i e46m3, og 9.33 i 116D.

Eier av bil kjørte 8.40.

Raskeste av gutta ble Ole med sin s13 på 8.16, ( evo mannen kjørte 8.10, men kravet om og ha med hel bil hjem gikk ikke så tiden er i gråsonen :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ringen tilgir ikke", gjør man feil, så blir det dyrt.

En av gutta la en Evo 9 med så og si alt i carbon i autovernet i venstresvingen før Hohe acht.

Hva skjedde? La han seg for langt til høyre før turn-in og ut på "kunstgresset" de la der i vår?

Var mye snakk om det en stund og mange som har dratt av der i år pga dette har jeg hørt....

http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... rdschleife

http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... -hohe-acht

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ringen tilgir ikke", gjør man feil, så blir det dyrt.

Hva skjedde? La han seg for langt til høyre før turn-in og ut på "kunstgresset" de la der i vår?

Var mye snakk om det en stund og mange som har dratt av der i år pga dette har jeg hørt....

http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... rdschleife

http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... -hohe-acht

det stemmer, kunstgress hælvette.

traff høyre bakhjul med 430 hjul hk, r888..

maks pådrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pleier terminlisten for påfølgende år være klar?

Uvisst når det skjer , da de er konkurs og bostyret driver butikken ut året. Vi får håpe at de har det tidlig klart for ny drift videre.

Det er ikke så veldig uvist.

Idag ga de ut 2013 prisene for Touristenfahrten så at det blir åpent neste år er nok ganske sikkert.

1 lap: 26,- € (same price as 2012)

4 laps: 97,- € (€2 more than 2012)

9 laps: 202,- € (€5 more than 2012)

25 laps: 499,- € (€9 more than 2012)

Season ticket price:

Unlimited laps: €1445,- € (€30 more than 2012)

The magic number for 2013 is 72... if you're planning on driving any more laps than that, then you should just buy a year ticket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pleier terminlisten for påfølgende år være klar?

Uvisst når det skjer , da de er konkurs og bostyret driver butikken ut året. Vi får håpe at de har det tidlig klart for ny drift videre.

Skal bli spennende å se hvordan det blir fremover. Ryktene går jo om at "eiendommen" Nürburgring kan ende opp i private hender for første gang på 85 år....

Jeg håper i så fall at det blir noen med genuint motorsport interesse som kan drive videre uten å kun tenke størst mulig profitt.

Jeg tror det er liten tvil om at TF fortsatt vil bestå slik vi kjenner det idag siden det er god butikk med stor omsetning. Men det blir interessant å se hvordan åpningstider og priser vil utvikle seg med en evt ny privat eier.

De nye prisene som er lagt ut nå virker jo lovende, eller de har i det minste kun en minimal økning i forhold til de 20-25% årlige økningene som har vært de siste åra.

Jeg klarer dog ikke å stole helt på de siden de er lagt ut av et firma, som 540ESS også skriver, er konkurs og har fått driftskontrakten sin annulert....

Ny rettsaken mot 6 av de involverte i saken startet i Koblenz forrige uke. Håper de får seg en skikkelig smell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Satser på å ha minst 1 helg, men håper på 2..

Det ser ut for å bli touristfarhten og leiebil på meg, men må ha terminliste før jeg kan booke.

Jeg har prøvd å leite litt etter denne "m driving school" på nettet.

noen som har link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...