Kristian Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Superdager på Ringen. Litt synd med olje og regn på mandagen som gjorde at det ble stengt. Men uansett flott tur [ Bilde ] Der snakker vi løft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Ferdig med en konge helg på ringen. 8:56 som bestetid med gt86. Kjørte kanskje noe raskere en runde jeg ikke tok tiden men.. Beste som hendte var at leiebilen vi skulle ha fra flyplassen var utleid. Det samme var 7serien. Då måtte vi kjøre panamera gts istedet.. Alt i alt en konge helg med lite trafikk, og relativt få ulykker. Blir nok ikke siste gangen vi tar turen på sensommeren etter at kjørekåte engelskmenn på plastrakett og opel corsa har krasjet fra seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Gt86'en kjekk? Hadde planer om å låne en slik når eg var der, men sidan dei hadde tilbud på swift hos rrc blei det ikkje noke av.. Virker som r4r har gitt opp brz'ane også, ligger ikkje på nettsida deiras lenger. Men til gjengjeld har dei 125i stage 2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Jeg prøvde GT86 der nede i vår og jeg synes den var morsom, men skummel på vått, på tørt er den helt trygg og fin siden den mangler effekt til å få ut bakenden. Mulig at diffbremsen er ganske hardt satt opp så den slipper lett i skarpe svinger, la merke til at innerhjulet rev opp mye grus når jeg parkerte, det gjør ikke E34 med 25% brems. Ellers er det viktig å bruke turtallet maks, da går den fint, men hvis man glemmer seg og får den den ned på 4000 omdreininger er det ikke noe å hente, gir bra sportsbilfølelse selv om andre biler gir lavere rundetider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Noen som skal ned helgen 5-6. oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Heisann Jeg og en kompis lurte på å ta oss en tur til Nurburgring å kjøre http://www.nuerburgr...tml� - 4 runder Tenkte først og fremst å høre om det kanskje er andre som har tenkt på det, som kanskje vil være med nedover? Andre ting jeg lurer på er andres tidligere erfaringer, både med ting en bør tenke på før man reiser, booking av overnatting, når er det best å reise dit - både med tanke på vær, events og når det er mest/minst andre folk der og ellers andre innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Jeg og noen kompiser skal nedover neste år har ikke satt noen dato enda.. men vi satser på å dra på en trackday, da man generelt får mere kjøring ut av en trackday iforhold til turistenfahrt. Så slipper man motorsykkler og turistbusser også.. Samtidig som at kamera og tidtagning er lov.. Forlebig er vi 4 biler som er med hvis datoen passer for alle Og hadde hvert veldig gøy om man ble flere Ganske gromme biler som skal nedover også 2x130i Min 123d Og en lettere modda e36 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Jeg og noen kompiser skal nedover neste år har ikke satt noen dato enda.. men vi satser på å dra på en trackday, da man generelt får mere kjøring ut av en trackday iforhold til turistenfahrt. Så slipper man motorsykkler og turistbusser også.. Samtidig som at kamera og tidtagning er lov.. Forlebig er vi 4 biler som er med hvis datoen passer for alle Og hadde hvert veldig gøy om man ble flere Ganske gromme biler som skal nedover også 2x130i Min 123d Og en lettere modda e36 m3 Hvor i landet kommer dere fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Østlandet.. Lillestrøm Hønefoss Minnesund Og ene vet jeg ikke hvor kommer fra da jeg bare kjenner hab gjennom forunet her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Jeg og noen kompiser skal nedover neste år har ikke satt noen dato enda.. men vi satser på å dra på en trackday, da man generelt får mere kjøring ut av en trackday iforhold til turistenfahrt. Så slipper man motorsykkler og turistbusser også.. Samtidig som at kamera og tidtagning er lov.. Forlebig er vi 4 biler som er med hvis datoen passer for alle Og hadde hvert veldig gøy om man ble flere Ganske gromme biler som skal nedover også 2x130i Min 123d Og en lettere modda e36 m3 Det er jo litt stas. Vi er fra Moss og Son. Jeg har 335i Hartge, og kompisen min har en E92 M3. vi har forøvrig laget en facebook-gruppe for "nurburgring 2014" Sikkert riktig det du sier om Trackday, jeg fant dog ingen spesiell informasjon utover turistkjøring - mulig jeg ikke har lett nok? Kamera og tidtakning er jo nesten et must! Vi har ikke falt på noen spesiell dato ennå. Men tenkte at det som tilsier statistisk å være den beste tiden å reise for finvær kan være et godt utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Jeg er fra Lørenskog så mulig jeg henger meg på, bilen min står parkert der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Jeg og noen kompiser skal nedover neste år har ikke satt noen dato enda.. men vi satser på å dra på en trackday, da man generelt får mere kjøring ut av en trackday iforhold til turistenfahrt. Så slipper man motorsykkler og turistbusser også.. Samtidig som at kamera og tidtagning er lov.. Forlebig er vi 4 biler som er med hvis datoen passer for alle Og hadde hvert veldig gøy om man ble flere Ganske gromme biler som skal nedover også 2x130i Min 123d Og en lettere modda e36 m3 For de som ikke er på fjaseboka, hadde det vært bra viss dere annoserer her i tråden når dere drar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Kamera og tidtakning er jo nesten et must! Hvis det er første gang du er der, så er tidtakning absolutt ikke noe must.. Kamera er greit nok, men konsentrer dere heller om å lære dere banen ordentlig og ha det gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Kamera er vel blitt lovlig nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Nei, det skal vel bare være lovlig på trackdays. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå